تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۳۳
جالب است ۰
سرمربی تیم رازین پلیمر گفت: بدون تمرین کافی سومین پیروزی را تصاحب کردیم.
خورشیدی: بدون تمرین کافی سومین پیروزی را تصاحب کردیم
به گزارش مردم فردا،وحید خورشیدی درمورد شرایط رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: رقابت‌ها در لیگ دسته یک بسیار حساس است و معتقدم هیچ تیم ضعیفی در ۲ گروه وجود ندارد.
وی ادامه داد: بازی با نماینده یزد از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار بود زیرا در هفته ای که گذشت ۲ مصدوم داشتیم و زمان برای تمرین کافی نیز در اختیار نبود اما خوشبختانه با توجه به وضعیت مطلوب تیم و حمایت های مهندس هداوندی مدیرعامل رازین پلیمر توانستیم خود را برای این بازی مهم آماده کنیم.
وی در خصوص شایعه انحلال تیم یزد عنوان کرد: حیف است مقاومت بسیج یزد از گردونه لیگ دسته یک حذف شود ، این تیم نماینده شایسته ای برای این استان به شمار می روند و امیدوارم مسئولان یزد از بازیکنان و نماینده شهرشان برای بقا در لیگ دسته یک حمایت کنند.
خورشیدی با اشاره به هتریک رازین پلیمر در لیگ دسته یک گفت: هدف ما تداوم روند رو به رشد تیم است، بازی ها تازه شروع شده و با ۳ پیروزی نتیجه نهایی مشخص نمی شود بنابراین تلاش می کنیم در دیدارهای حساس بعدی نیز  عملکردی به مانند ۳ دیدار قبلی داشته باشیم.
سرمربی رازین پلیمر اظهار کرد: بازی بعد ما با مس شهر بابک است که این تیم پتانسیل بسیار خوبی را از خود نشان داده ، ما برای خود در نیم فصل نخست اهدافی تعیین کردیم که رسیدن به آن مستلزم کسب پیروزی مقابل این تیم است.
https://mardomefarda.ir/vdchzvnz.23nxxdftt2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما