تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۵
جالب است ۰
گوشی هواوی میت 50 پرو – Huawei Mate 50 Pro پس از عرضه در بازار چین، حالا وارد بازار جهانی شده است و احتمالا به زودی آن را در ایران نیز مشاهده خواهیم کرد.
گوشی هواوی میت ۵۰ پرو روانه بازار جهانی شد
به گزارش مردم فردا،شرکت هواوی در اوایل این ماه از گوشی Mate 50 Pro در چین رونمایی کرد. حالا پس از نزدیک به یک ماه، این گوشی پرچمدار چینی وارد بازار بین‌المللی شده است. هواوی میت 50 پرو از صفحه نمایش بزرگ با بریدگی در بالای آن و همچنین دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با فناوری تصویربرداری XMAGE و دیافراگم متغیر برخوردار است.

این گوشی به چیپست پرچمدار و قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز شده، اما به دلیل تحریم‌های آمریکا، قابلیت‌های اتصال 5G آن غیر فعال شده است. همچنین هیچ پوشش محافظ گوریلا گلسی روی نمایشگر وجود ندارد و هواوی از شیشه Kunlun بر روی نمایشگر 6.74 اینچی OLED میت 50 پرو استفاده کرده است.

میت 50 پرو در چین از اتصال ماهواره ای هم پشتیبانی می‌کند، اما با توجه به استفاده‌ی این قابلیت از پروتکل Beidou satellite Message 3، شاهد اتصال ماهواره ای در مدل عرضه شده در بازار جهانی نخواهیم بود. تفاوت دیگر بین مدل چینی و مدل جهانی میت 50 پرو در نرم افزار آن است که اکنون رابط کاربری EMUI 13 جای هارمونی او اس 3.0 را گرفته است.

قیمت گوشی هواوی میت ۵۰ پرو در بازار جهانی
هواوی میت ۵۰ پرو در بازارهای بین‌المللی در رنگ نقره‌ای و مشکی عرضه می‌شود. نسخه پایه این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۹۹ یورو به فروش می‌رسد. گزینه نارنجی چرمی با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز با برچسب قیمتی ۱۳۹۹ یورو روانه بازار خواهد شد. البته در دسترس بودن این نسخه به بازار هدف بستگی دارد.

یکی از نمایندگان هواوی در گفتگو با رسانه‌ها تایید کرده که در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه بین‌المللی نسخه معمولی Mate 50 وجود ندارد و مدل‌های Mate 50E و Mate 50 RS Porsche Design نیز قطعا فقط در چین عرضه می‌شوند. به این ترتیب میت 50 پرو تنها مدل این سری خواهد بود که اکنون در بازار جهانی به فروش می‌رسد و به احتمال زیاد در آینده نزدیک، این گوشی را در بازار ایران نیز خواهیم دید.
https://mardomefarda.ir/vdcbawb8.rhb5zpiuur.html
منبع : گجت نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما