تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک به دلیل عمل نکردن به یک دستور از سمتش کنار گذاشته شد.
چرا سرپرست فدراسیون ژیمناستیک تغییر کرد؟
به گزارش مردم فردا،«ثبات» تبدیل به یک واژه نامأنوس و غریبه در فدراسیون ژیمناستیک شده است؛ زیرا به محض آنکه سرپرست فدراسیون سعی در آرام کردن امور و فراهم کردن شرایط برگزاری انتخابات را دارد، به یک‌باره مسئولان وزارت ورزش و جوانان تغییراتی را در رأس مجموعه ایجاد می‌کنند و یک سرپرست دیگر را بر سر کار قرار می‌دهند که به زعم خودشان، شرایط بهتری ایجاد شود.
آخرین تغییر روز پنج‌شنبه 31 شهریور ماه رقم خورد؛ جایی که وزارت ورزش و جوانان عابد حق‌دادی را به عنوان سرپرست فدراسیون منصوب کرد. این انتخاب در حالی شکل گرفت که زهره مرزوقی روز 3 مرداد به این پست منصوب شده بود، اما دوره حضورش به 2 ماه هم نکشید.
دلیل اصلی این تغییر به بازگشت محسن سلیمانی به فدراسیون بازمی‌گردد. سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان روز 30 شهریور بازگشت سلیمانی به عنوان دبیر مجمع انتخاباتی را تایید کرد تا مسیر برگزاری این مجمع کمی راحت‌تر طی شود، اما حداقل این وضعیت در شرایط عادی وجود نداشت.
در این باره گفته می‌شود مرزوقی از امضای هرگونه حکمی برای سلیمانی که دبیر فدراسیون در دوره ریاست اینچه درگاهی بود، امتناع کرده است و همین مسئله نیز باعث شده تا مسئولان وزارت ورزش دست به تغییر سرپرست بزنند.
هنوز مشخص نیست این تغییرات با واکنش منفی فدراسیون جهانی مواجه خواهد شد یا خیر. اگر این اتفاق رخ بدهد، شاید شرایط بدی برای فدراسیون ایران از سوی نهاد بین‌المللی این رشته ایجاد شود.
https://mardomefarda.ir/vdca00n6.49nuy15kk4.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما