تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱
جالب است ۱
ظاهرا این شباهت تنها محدود به ابعاد نمایشگر نیست و وضوع تصویر نیز احتمالا مشابه سری گلکسی S22 خواهد بود.
ابعاد بدنه و نمایشگر سری گلکسی S23 نسبت به نسل قبلی تغییر نمی‌کند
به گزارش مردم فردا،هنوز چند ماهی تا معرفی نسل بعدی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S23 زمان باقی مانده ولی حالا طبق گزارشی جدید، ظاهرا این سری در زمینه ابعاد نمایشگر و وضوح تصویر تغییر خاصی نسبت به نسل پیشین نخواهد داشت.

با استناد به گفته Ice Universe، مدل‌های گلکسی S23 به همراه S23 پلاس و اولترا از مشخصات نمایشگر و ابعاد مشابه با مدل‌های هم نام خود از نسل قبلی برخوردار خواهند بود و از قرار معلوم تفاوت آنها نهایتا در چند دهم میلی‌متر اختلاف خلاصه خواهد شد.

طبق گفته Ice Universe، قطر نمایشگر به همراه وضوح تصویر 3 مدل مذکور ثابت باقی خواهند ماند اما ارتفاع و عرض آنها تا حدود چند دهم میلی‌متر افزایش خواهد یافت. البته در سوی دیگر صحبتی از وزن این گوشی‌ها نشده اما انتظار می‌رود که وزن آنها نیز تا حدی مشابه نسل قبل باشد.

مشخصات احتمالی سری گلکسی S23 سامسونگ
گفتنی است اگر انتظار داشتید نمایشگر S23 و S23 پلاس، سرانجام مانند نسل S20 دوباره از همان وضوح تصویر +QHD بهره ببرند، با استناد به Ice Universe باید گفت که چنین احتمالی بعید است و حتی استفاده از پنل‌های LTPO نیز فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در زمینه سخت‌افزار نیز شنیده‌ها حاکی از آن هستند که نسخه اولترا از سری گلکسی S23 به دوربین 200 مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت بزرگ‌تر و همان باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود، البته باتری مذکور علیرغم بدون تغییر ماندن ظاهرا از شارژ 45 واتی سریع‌تر پشتیبانی خواهد کرد.

طبق همین اخبار تایید نشده ظاهرا دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی 10 برابری و دوربین تله‌فوتو نسخه پلاس هم بدون تغییر باقی می‌ماند. البته بنابر گفته تحلیلگران و با استناد به اشاره کوالکام، یکی از تغییرات عمده در سری گلکسی S23 استفاده از تراشه‌های انحصاری اسنپدراگون خواهد بود.
https://mardomefarda.ir/vdcfm0dy.w6d0cagiiw.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین