تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
یوجی نیشیدا، فوق ستاره والیبال ژاپن، در جریان دیدار دیشب این تیم برابر فرانسه بسیار درخشان ظاهر شد.
این ژاپنی قهرمان المپیک را به سخره گرفت!
به گزارش مردم فردا،احتمالا هیچ تیمی دوست نداشت که حداقل در اولین مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان با فرانسه روبرو شود اما درست مثل مسابقات لیگ ملت‌ها در قهرمانی جهان نیز این قرعه به اسم ژاپن در آمد تا آن‌ها که در گروه خود بعد از برزیل دوم شده بودند، به مصاف قهرمان المپیک بروند.
به طور واضح ژاپنی ها از برخورد با بهترین تیم حال حاضر دنیای والیبال راضی نبودند و حتی سرمربی فرانسوی این تیم یعنی فلیپ بلین پیش از مسابقه دیشب در این رابطه گفته بود: فرانسه دقیقا همان تیمی بود که اصلا دوست نداشتیم با آن روبرو شویم.
نهایتا شب گذشته دو تیم فرانسه و ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند. انتظار می‌رفت که شاگردان آندره‌آ جیانی همچون لیگ ملت‌ها، این بار هم کار دشواری مقابل ژاپن پیش رو نداشته باشند اما قهرمان المپیک به شکل ویژه‌ای غافلگیر شد. فرانسه در این جدال هیجان انگیز تا آستانه شکست و حذف از قهرمانی جهان پیش رفت اما هر طور که بود با چنگ و دندان و نتیجه ٣-٢ به پیروزی رسید تا شگفتی ژاپنی‌ها کامل نشود.
در این بازی فوق‌العاده جذاب و تماشایی فوق ستاره والیبال ژاپن یعنی یوجی نیشیدا عملکرد حیرت‌انگیزی داشت. انگار نه انگار که او مقابل بازیکنان تیم قهرمان لیگ ملت‌ها و المپیک قرار گرفته بود و کم تر شاهد بودیم که در طول مسابقه دفاع شود. نیشیدا با آن قد و قامت نه چندان بلند اما در عین حال با پرش های استثنایی‌اش امان فرانسوی ها را برید و ٣١ امتیاز به تنهایی کسب کرد اما این درخشش خیره کننده هم برای پیروزی ژاپنی ها کافی نبود.
https://mardomefarda.ir/vdcauwn6.49nui15kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما