تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۰
جالب است ۰
تیم ملی والیبال ایران یک جلسه تمرین دو ساعته را شب گذشته در سالن اصلی رقابت‌های مرحله حذفی رقابت‌های قهرمانی جهان برگزار کرد.
والیبال قهرمانی جهان/ تمرین 2 ساعته ملی‌پوشان در آرنا گلیویس
به گزارش مردم فردا،تیم ملی والیبال ایران که خود را برای دیدار با برزیل در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 آماده می‌کند، شب گذشته یک جلسه تمرین دو ساعته را در سالن اصلی مسابقات برگزار کرد.
ملی پوشان والیبال ایران از ساعت 20 و پس از برگزاری جلسه آنالیز و شنیدن صحبت های محمدرضا داورزنی در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه لهستان حضور پیدا کردند و تمرینی سخت و با تمرکز را زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.
در این تمرین ملی پوشان ابتدا زیر نظر یاناس (مربی بدنساز تیم ملی) خود را گرم کردند و سپس زیرنظر کادر فنی به مرور تکنیک و تاکتیک های مختلف مشغول شدند. بازیکنان سعی کردند با شرایط سالن برگزاری مسابقات آشنا شوند تا شرایط بهتری برای دیدار با برزیل داشته باشند. بازی 6 به 6 در امتیازهای بالا که شبیه‌سازی شرایط مسابقه از جمله موارد تمرین بود. همچنین در اواخر تمرین هم زدن سرویس‌ در دستور کار ملی پوشان قرار گرفت.
بازیکنان تیم ملی امروز از ساعت 12 هم در سالن آرنا گلیویس در شهر گلیویتسه تمرین خواهند کرد تا تنها یک گام برای دیدار حساس با تیم قدرتمند برزیل زمان داشته باشند.
تیم ملی والیبال ایران ساعت 23 و 30 دقیقه امروز (سه‌شنبه 15 شهریور) و در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2022 به مصاف برزیل می‌رود.
https://mardomefarda.ir/vdcjvyev.uqe8mzsffu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما