تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی گفت: هیچ مسابقه‌ای بدون انتخابی اعزام نشدم و حضورم در تیم ملی بزرگسالان نیز طبق چرخه انتخابی بود
بدون مصاف انتخابی به هیچ مسابقاتی اعزام نشدم
به گزارش مردم فردا،علیرضا سرلک، دارنده نایب قهرمانی کشتی آزاد جهان و آسیا که به زودی در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان به میدان خواهد رفت اظهار داشت: به هیچ مسابقه‌ای بدون کشتی گرفتن و گذراندن چرخه انتخابی اعزام نشدم. به نظرم این چرخه انگیزه‌ای بسیار خوبی است برای جوانان که خود را به کادر فنی تیم ملی ثابت کنند.
وی به آخرین وضعیت تمرینات ملی پوشان اعزامی به رقابتهای جهانی اشاره کرد و گفت: چندین مرحله اردوی آماده سازی را برگزار کردیم و شرایط و فضای اردو از همه نظر خوب است. کادر فنی و مسئولان فدراسیون پیگیر هستند تا کشتی گیران بهترین عملکرد را در مسابقات پیش رو داشته باشند.
سرلک ادامه داد: کادر فنی تیم ملی با حضور پژمان درستکار بیش از یکسال است که کار را دست گرفته است. به نظرم آمادگی و شادابی کشتی گیران در مسابقاتی که شرکت کرده اند نشانگر این است که شیوه تمرینات بسیار متفاوت شده و مربیان بسیار عالی و بروز هستند.
آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان افطود: هدف اصلی من المپیک پاریس و کسب مدال در این مسابقات است، اما فعلاً به رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان و کسب خوشرنگ ترین مدال تمرکز دارم و بعد از آن به دنبال حضور و کسب مدال در المپیک هستم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سعی می‌کنم بهترین عملکرد رو در رقابت‌های جهانی داشته باشم و از از مردم نیز می‌خواهم برای همه کشتی گیران چه آزاد و فرنگی دعا کنند تا ملی پوشان با کسب یک نتیجه مطلوب، دل آنها را شاد کنند.
https://mardomefarda.ir/vdcbg9b8.rhb88piuur.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما