تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.
رایزنی عباس با نماینده اتحادیه اروپا درباره تحولات فلسطین
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «سون کوهن فون بورگسدورف» نماینده اتحادیه اروپا در امور فلسطین دیدار و درباره آخرین تحولات اراضی اشغالی و اقدامات رژیم صهیونیستی رایزنی کرد.

در این دیدار که در شهر رام الله مقر تشکیلات خودگردان فلسطین صورت گرفت، عباس نماینده اتحادیه اروپا را در جریان آخرین تحولات اراضی اشغالی و تداوم اقدامات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین قرار داد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با تاکید بر مخالفت خود با اقدام رژیم صهیونیستی برای بستن دفاتر نهادهای حقوقی فلسطینی، از تلاش‌های اتحادیه اروپا در این خصوص قدردانی کرد و گفت: باید با مواضع عملی رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی از این اقدام خود کرد.

از سوی دیگر نماینده اتحادیه اروپا بر مخالفت این اتحادیه با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه سازمان‌های مدنی فلسطینی تاکید کرد و گفت: اتحادیه اروپا به حمایت‌های خود از ملت فلسطین برای ایجاد نهادهای مدنی و شکوفایی اقتصاد خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است، چند روز پیش نیروهای رژیم صهیونیستی به ۷ نهاد حقوقی و مدنی در شهرهای رام‌الله و البیره در کرانه باختری یورش برده و بخشی از مدارک و وسایل موجود در این دفاتر را مصادره کردند.
https://mardomefarda.ir/vdcfcjdy.w6dy0agiiw.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین