تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷
جالب است ۰
شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ پس از گذشت ۱۷ ماه اسارت در زندان‌های رژیم صهیونیستی به اتهام "تحریک به خشونت و مقاومت" آزاد شد.
رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی آزاد شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از خبرگزاری آناتولی، شیخ رائد صلاح، رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی ۱۹۴۸ که ۱۶ اوت ۲۰۲۰ به اتهام "تحریک به خشونت و مقاومت" وارد زندان‌های رژیم صهیونیستی شد پس از ۱۷ ماه اسارت، آزاد شد.

براساس گفته‌های نزدیکان شیخ رائد صلاح، در بحبوحه نگرانی‌ها نسبت به تکرار سناریویی که در سال ۲۰۱۷ رخ داد، هنوز اطلاعاتی در خصوص ساعت آزادی وی به دست نیامده است.

در سال ۲۰۱۷  هنگامی که شیخ رائد صلاح  از زندان آزاد شد، مقامات رژیم صهیونیستی وی را از زندان "هداریم" به کنار جاده‌ای در شهرک "کریات ملاخی" منتقل کردند. او را سوار اتوبوسی کردند اما وی پولی نداشت و یک جوان عرب در اتوبوس کرایه آن را پرداخت کرد و پس از آن شیخ رائد صلاح به سمت مسجد "حسن بیک" در "یافا" رفت و کادر وکلا متوجه حضور وی شدند و به مسجد رفتند.

کمیسیون پیگیری، آزادی‌ها و کمیسیون مردمی در أم الفحم در حال آماده شدن برای استقبال شیخ رائد صلاح است.

در همین راستا، توفیق محمد جبارین، عضو کمیسیون آزادی‌ها خاطرنشان کرد، أم الفحم و اهالی آن منتظر لحظه آزادی شیخ رائد صلاح هستند و کمیته پیگیری و آزادی‌ها و کمیته مردمی أم‌ الفحم مقدمات استقبال از او را مهیا کرده‌اند.

جبارین در ادامه افزود: بدون شک، شیخ رائد در دل‌ها و وجدان ملت ما حضور دارد و اشتیاق زیاد برای دیدار با او ویژگی بارز بیشتر شهروندان است.
https://mardomefarda.ir/vdcd.n0f2yt0sna26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین