تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۰
جالب است ۰
همانطور که مقالات خبری بخش نظرات دارند و یوتیوب ویدیوهای ری‌اکت دارد پس جای تعجب نیست که اکنون واکنش صوتی کاربران به پلی لیست اسپاتیفای نیز به این ماجرا اضافه شود. این سرویس استریم تصمیم گرفته تا واکنش‌های صوتی برای پلی لیست‌های موسیقی را آزمایش کند.
قابلیت جدیدی به اسپاتیفای اضافه شد
به گزارش مردم فردا،این آزمایش به لطف یک کاربر Reddit مستقر در ویتنام که اسکرین شات‌هایی از واکنش سریع ارسال کرد، آشکار شد.
“خب چی فکر می کنی؟” این پیامی است که بعد از شنیدن یک پلی لیست در اسپاتیفای برای شما به نمایش در خواهد آمد. “یک قسمت را ضبط کنید تا افکار خود را در لیست پخش به اشتراک بگذارید.” در زیر این تصویر فرمان یک دکمه ضبط سبز رنگ برای شروع ضبط صدا وجود دارد که به نظر می‌رسد به عنوان یک بخشی شبیه به پادکست در این سرویس آپلود می‌شود.

همچنین برخی از گزینه‌های ویرایش ساده مانند امکان اضافه کردن موسیقی پس زمینه و برچسب‌ها نیز وجود دارد. به نظر می‌رسد ویژگی واکنش از طریق نماد میکروفون در صفحه لیست پخش قابل دسترسی باشد.

این شرکت در بیانیه‌ای که به خبرگزاری TechCrunch داده است، این آزمایشات جدید خود را تایید کرد. در این بیانیه آمده است: «ما در اسپاتیفای همیشه به دنبال راه‌هایی برای ارتقای تجربه کاربران خود در پلتفرم خود هستیم و به طور منظم ویژگی‌هایی را آزمایش می‌کنیم که معتقدیم برای شنوندگان و سازندگان ارزش به همراه خواهد داشت. ما در حال حاضر در حال اجرای یک آزمایش محدود برای ایجاد صدای درون برنامه‌ای هستیم، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری برای اشتراک‌گذاری نداریم.»

تعامل کاربر یک بخش اساسی از تجربه آنلاین برای بسیاری از خدمات است که کاربران را تشویق می‌کند تا پس از خواندن یک مقاله یا تماشای یک ویدیو، بخشی از آن شوند. در سال‌های اخیر، ویژگی‌های واکنشی مانند دوئت‌های TikTok به هسته اصلی ارائه خدمات نرم افزار محور تبدیل شده‌اند. به نظر می‌رسد که آزمایش Spotify تلاشی برای آوردن عناصر اجتماعی مشابه به لیست‌های پخش موسیقی است و امیدواریم از افزایش مشارکت کاربران در نتیجه بهره مند شود.

کشف این آزمایش کمی بیش از یک ماه پس از مشاهده قبلی آزمایش Spotify انجام شد که به کاربران اجازه می‌داد پادکست‌ها را مستقیماً از برنامه ضبط و ارسال کنند. در آن زمان، Spotify این ویژگی را در اختیار تعداد کمی از کاربران در ایالات متحده و نیوزیلند قرار داده بود.

در مقایسه با درخواست از کاربران برای ضبط پادکست‌های کامل در برنامه Spotify، واکنش‌های صوتی ساده‌تر می‌تواند منطقی‌تر باشد. کاربران انتظار ارزش تولید بالایی از پادکست‌ها را دارند که ممکن است اپلیکیشن موبایلی مانند Spotify در تکرار آن مشکل داشته باشد. اما نوار واکنش‌های صوتی کوتاه می‌تواند بسیار بهتر باشد و کاربران ممکن است تمایل بیشتری به گوش دادن به کلیپ‌های ضبط‌شده با میکروفون تلفن داشته باشند.

شایان ذکر است که Spotify اغلب با ویژگی‌های جدیدی آزمایش می‌کند که انتشارات عمومی محدودی دارند اما هرگز به طور رسمی عرضه نمی‌شوند. در ماه‌های اخیر شاهد آزمایش این پلتفرم بوده‌ایم، از فید کشف به سبک TikTok گرفته تا گالری‌های NFT برای نوازندگان. و بیش از یک سال پس از ارائه یک رویداد پر زرق و برق به سطح پخش بدون ضرر، این شرکت هنوز Spotify HiFi را در دسترس مشتریان قرار نداده است.
https://mardomefarda.ir/vdch-inz.23nz6dftt2.html
منبع : مجله سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما