تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۱
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر مهدی تاج خلافی مرتکب شده و آن را در بوق و کرونا کردند، چرا اکنون صلاحیت او را تایید کردند.
اگر مهدی تاج خلافی کرده چرا صلاحیتش را تایید کردند؟
به گزارش مردم فردا،ابراهیم قاسمپور درباره ارزیابی‌اش از اعلام نهایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من سوالم این است که اگر مهدی تاج خلافی مرتکب شده و آن را در بوق و کرونا کردند، چرا اکنون صلاحیت او را تایید کردند و اگر کاری نکرده چرا آبرویش را بردند؟ این موضوع دوگانگی در سیستم مدیریتی در فوتبال را نشان می‌دهد.
وی افزود: به هر حال کسی که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود باید مشکلات فوتبال را حل کند و به دنبال پست و سمت نباشد.
قاسمپور درباره اینکه احتمال مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، عنوان کرد: هر اتفاقی در روز انتخابات ممکن است، رخ بدهد. افرادی که صلاحیت‌ها را تایید کردند باید پاسخگو باشند. برای برخی از افراد پرونده درست می‌شود و می‌گویند آن‌ها پول بیت‌المال را بردند، اما فردا همین افراد پست و مقام می‌گیرند.
پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: هرج و مرج در فوتبال ما وجود دارد و به نوعی فدراسیون فوتبال ما بی در و پیکر است، به همین دلیل شاهد اتفاقات ناگوار هستیم. هیچ وقت هم فوتبال ما سر و سامان پیدا نمی‌کند و نظرات افراد هم مهم نیست چرا که اتفاق مدنظر آقایان رخ می‌دهد و فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcdzz0f.yt0fx6a22y.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما