کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اگر مهدی تاج خلافی کرده چرا صلاحیتش را تایید کردند؟

میزان , 22 مرداد 1401 ساعت 22:00

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اگر مهدی تاج خلافی مرتکب شده و آن را در بوق و کرونا کردند، چرا اکنون صلاحیت او را تایید کردند.


به گزارش مردم فردا،ابراهیم قاسمپور درباره ارزیابی‌اش از اعلام نهایی نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من سوالم این است که اگر مهدی تاج خلافی مرتکب شده و آن را در بوق و کرونا کردند، چرا اکنون صلاحیت او را تایید کردند و اگر کاری نکرده چرا آبرویش را بردند؟ این موضوع دوگانگی در سیستم مدیریتی در فوتبال را نشان می‌دهد.
وی افزود: به هر حال کسی که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب می‌شود باید مشکلات فوتبال را حل کند و به دنبال پست و سمت نباشد.
قاسمپور درباره اینکه احتمال مهندسی انتخابات فدراسیون فوتبال وجود دارد، عنوان کرد: هر اتفاقی در روز انتخابات ممکن است، رخ بدهد. افرادی که صلاحیت‌ها را تایید کردند باید پاسخگو باشند. برای برخی از افراد پرونده درست می‌شود و می‌گویند آن‌ها پول بیت‌المال را بردند، اما فردا همین افراد پست و مقام می‌گیرند.
پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: هرج و مرج در فوتبال ما وجود دارد و به نوعی فدراسیون فوتبال ما بی در و پیکر است، به همین دلیل شاهد اتفاقات ناگوار هستیم. هیچ وقت هم فوتبال ما سر و سامان پیدا نمی‌کند و نظرات افراد هم مهم نیست چرا که اتفاق مدنظر آقایان رخ می‌دهد و فرد مورد نظر انتخاب می‌شود.


کد مطلب: 11020

آدرس مطلب :
https://www.mardomefarda.ir/news/11020/اگر-مهدی-تاج-خلافی-کرده-چرا-صلاحیتش-تایید-کردند

مردم فردا
  https://www.mardomefarda.ir