تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
اینطور که به نظر می‌رسد، پوکو می‌خواهد چهار روز دیگر گوشی پوکو M4 5G را به عنوان یکی دیگر از گوشی‌های اقتصادی ارزشمند خود وارد بازار جهانی کند.
تاریخ عرضه جهانی پوکو M4 5G مشخص شد
به گزارش مردم فردا،پوکو M4 5G یک گوشی اقتصادی بسیار محبوب است که اواخر آوریل امسال در هندوستان عرضه شد. بعد از اینکه استقبال زیادی از این گوشی شد، پوکو تصمیم گرفت از ماه مه، آن را در یک سری از کشورهای دیگر هم برای فروش در دسترس قرار دهد. سه ماه بعد، یعنی الان، می‌بینیم که شرکت تأیید کرده می‌خواهد این گوشی را برای سایر بازارهای بین‌المللی نیز در دسترس قرار دهد.

پوکو M4 5G از هفته‌ی آینده برای بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. برای این منظور یک رویداد زنده در نظر گرفته می‌شود که در یوتیوب، فیسبوک و توییتر هم می‌شود آن را مشاهده کرد. از آن‌هایی که این گوشی قبلا معرفی شده، چیز خاصی وجود ندارد که بخواهیم در رابطه با آن بدانیم. این گوشی همان ردمی نوت ۱۱E تغییر برند یافته است که ظاهری متفاوت دارد، دوبین سلفی آن ارتقا پیدا کرده و از اندروید ۱۲ به عنوان سیستم‌عامل پیش‌فرض بهره می‌برد.

پوکو گوشی اقتصادی خود را به نمایشگری ۶٫۵۸ اینچی از نوع +FHD مجهز کرده که پنلی LCD در آن بکار رفته است. رفرش‌ریت این پنل به ۹۰ هرتز می‌رسد تا تعادل خوبی بین لذت کار کردن و مصرف انرژی به وجود بیاید. قلب تپنده‌ی این محصول تراشه‌ی مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ است که عملکرد بسیار خوبی در رده‌ی اقتصادی دارد. در کنار این تراشه، پوکو از حافظه‌ی رم از نوع LPDDR4X و حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 2.2 استفاده کرده که تقریبا می‌توان گفت برای یک گوشی پایین‌رده، کاملا مناسب به حساب می‌آید.

این گوشی همچنین از رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ بهره می‌برد. روی پنل پشتی خود دو دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی دارد و درون حفره‌ای کوچک در مرکز نمایشگر آن، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی ایفای نقش می‌کند. از جمله قابلیت‌های این محصول می‌توان به بهره‌مندی از جک ۳.۵ میلی‌متری، درگاه کارت حافظه‌ی جانبی، حسگر اثرانگشت جانبی و فرستنده‌ی مادون قرمز اشاره کرد.

علاوه بر این‌ها، پوکو M4 5G یک گوشی نسبتا ضد آب و گرد و غبار به حساب می‌آید چرا که از استاندارد IP52 بهره می‌برد. در بخش اتصالات بی‌سیم هم وضعیت خوب است. پوکو اقتصادی محبوب خود را به بلوتوث ۵.۱، وای‌فای دو بانده، GNSS و ۵G مجهز کرده که کاملا قابل قبول ارزیابی می‌شود. در نهایت هم یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را به عنوان منبع تغذیه شاهد هستیم که امکان شارژ آن از طریق درگاه USB-C به واسطه‌ی یک شارژر ۱۸ واتی وجود دارد.
https://mardomefarda.ir/vdciyuaz.t1azu2bcct.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما