تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
محصولات مشترک بین برندهای پوکو و ردمی بسیار زیاد است. به تازگی گزارش شده که پوکو X6 Neo احتمالا ری‌برند شده Redmi Note 13R Pro باشد.
پوکو X6 Neo احتمالا ری‌برند شده Redmi Note 13R Pro باشد
به گزارش مردم فردا،اولین گوشی پوکو با پسوند Neo خواهد بود‌.

پوکو X6 Neo
انتظار می‌رود که ردمی محصولات جدیدی را در سری نوت 13 و در چین عرضه کند. این محصولات با پسوند R شناخته خواهند شد و شامل دو عضو Redmi Note 13R و Redmi Note 13R Pro می‌شود. به تازگی گزارش منتشر شده و می‌گوید که این دستگاه با نام Poco X6 Neo در هند نیز عرضه خواهد شد.

یک منبع قابل اعتماد در زمینه اخبار شیائومی، این اطلاعات را به همراه یک اسکرین شات که نام Poco X6 Neo را نشان می دهد، در توییتر منتشر کرد. به این ترتیب مشخص می‌شود که Poco X6 Neo اولین دستگاه در سبد محصولات Poco خواهد بود که برند Neo را یدک می‌کشد.

این اسکرین شات همچنین شماره مدل Poco X6 Neo را نشان می‌دهد که عبارت است از: “2312FRAFDI” و “I” آخر آن اشاره به مدل بازار هند دارد. همچنین این با شماره مدل «2311FRAFDC» منتسب به Redmi Note 13R Pro مطابقت دارد.

علاوه بر این، اسم رمز پوکو ایکس 6 نئو عبارت است از “Gold” که با Redmi Note 13 5G مطابقت دارد. این نشان می‌دهد این سه گوشی هوشمند دارای مشخصات مشابهی هستند. این گزارش همچنین ادعا می کند که Poco X6 Neo دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است.

به این ترتیب باید سه گوشی زیر درصد شباهت بالایی داشته باشند:

۱- ردمی Note 13 5G
۲- ردمی Note 13R Pro
۳- پوکو X6 Neo
در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز اعلام نشده است، می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده اطلاعات بیشتری در مورد Poco X6 Neo بدانیم.

در دیگر اخبار پوکو، شایعه شده که ردمی نوت 13 پرو (مدل بازار چین) با نام پوکو X6 5G به بازار جهانی راه پیدا خواهد کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcjtae8.uqevazsffu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما