تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۷
جالب است ۰
یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرا
روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علیرضا نظری نماینده خمین به همراه ۱۵ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به وضعیت کیفی آب شرب شهرستان خمین.

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای راه و شهرسازی، کشور و جهاد کشاورزی: ضرورت اقدام فوری و تدبیر درخصوص روند رو به رشد حاشیه نشینی در اطراف اصفهان و ضرورت لایروبی، مرمت و بازسازی رشته قنات های بخش ها و مناطق روستایی شرق اصفهان

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر کشور: لزوم تسریع در رسیدگی به مشکلات سایت پسماند سراوان

پروین صالحی مبارکه نماینده مبارکه به وزرای بهداشت و تعاون: ضرورت توجه به مطالبات کادر درمان در دوران کرونا و نیز بازنگری در تنوع زیاد قراردادهای کار و تفاوت حقوق و دستمزد در محیط‌های کارگری

اله وردی دهقانی نماینده ورزقان به وزیر صمت:‌ ضرورت تسریع در پرداخت تمام حقوق قانونی اعم از آلایندگی، ۱۵ درصد از حقوق دولتی معادن، یک درصد ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه و کمک‌های اجتماعی به شهرستان‌های دارای معادن.

مرتضی محمودوند نماینده خرم آباد و چگنی به وزیر نیرو درخصوص لزوم توجه به نابودی غیرقابل جبران منابع آبی و محیط زیست زاگرس.

احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر نفت: توضیح علت عدم حل اختلاف بین شرکت ملی گاز و پیمانکاران طرح گازرسانی به عطاییه در بخش میان جلگه شهرستان نیشابور که باعث تعطیلی طرح شده است.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۴۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان. تذکر وی به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: رفع مشکلات ساختاری در اعمال ماده ۴ قانون حمایت از تولید داخل مبنی بر ساماندهی توانمندی های محصولات داخلی. تذکر وی به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، اقتصاد و دادگستری: لزوم توسعه تفاهم نامه های قضایی و امنیتی با کشورهای دیگر.

ذبیح الله اعظمی ساردویی به همراه روح الله ایزدخواه، یعقوب رضازاده، علیرضا زندیان، کیومرث سرمدی واله و جلال محمودزاده به وزیر راه و شهرسازی: اینکه چرا علی رغم گزارش دیوان محاسبات (استان کرمان) از تخلفات عدیده اداره کل راهداری جنوب اقدامی صورت نگرفته است؟

حسین حق وردی نماینده شهریار، قدس و ملارد به همراه ۳۳ نفر از نمایندگان به وزرای نیرو و کشور: لزوم توجه مسئولان ادارات برق شهرستان ها به تامین روشنایی معابر و گذرگاه‌های شهری.

حسین میرزایی نماینده اصفهان به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت ساماندهی به مهاجرت های داخلی و ورود مهاجران خارجی متناسب با آمایش سرزمینی و رعایت پراکندگی جمعیت و جلوگیری از تجمع نامناسب افراد در مناطق خاصی از کشور، تذکر وی به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت درخصوص ضرورت پرهیز از ارائه نظرات غیرکارشناسی و مغایر با تحقیقات تخصصی توسط وزارت بهداشت.

نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه ۵۵ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان: ضرورت اهتمام در تخصیص ۲۷ صدم درصد از کل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده جهت توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی و ورزش بانوان و زیرساخت های ورزش استان.
https://mardomefarda.ir/vdcc.pqsa2bqxpla82.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما