تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۱
جالب است ۰
مایکروسافت درمورد مشکلی که از باز شدن منوی استارت در برخی از رایانه‌های شخصی مجهز به ویندوز ۱۱ جلوگیری می‌کند، توضیحاتی ارائه کرد.
مایکروسافت راه‌کار رفع مشکل باز نشدن منوی استارت در ویندوز 11 را ارائه کرد
به گزارش مردم فردا،مشکل باز نشدن منوی استارت در کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۱ با نصب به‌روزرسانی KB5014668 با شماره‌ی ساخت 22000.778 و نسخه‌های جدیدتر این سیستم‌عامل به‌وجود می‌آید.

مایکروسافت می‌گوید گزارش‌هایی دریافت کرده است که پس از نصب به‌روزرسانی‌ها، منوی استارت در برخی از دستگاه‌هایی که ویندوز ۱۱ را اجرا می‌کنند، باز نمی‌شود. در چنین شرایطی، کلیک یا انتخاب دکمه‌ی استارت یا استفاده کلید ویندوز روی کیبورد نیز احتمالاً تأثیری روی مشکل نخواهد داشت.

غول نرم‌افزاری مستقر در ردموند راهکار استفاده از قابلیت Known Issue Rollback برای افراد و سازمان‌ها ارائه کرده است که در ادامه آن را مرور می‌کنیم:

«استفاده از ویژگی Known Issue Rollback باعث رفع مشکل خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید شاید ۲۴ ساعت طول بکشد تا تأثیر این اقدام روی رایانه‌های آسیب‌دیده اعمال شود. راه‌اندازی مجدد دستگاه ویندوزی می‌تواند به اعمال سریع‌تر این تغییر کمک کند. برای دستگاه‌های تحت مدیریت سازمان‌ها که به‌روزرسانی آسیب‌دیده را نصب کرده‌اند، پیکربندی و نصب یک Group Policy ویژه می‌تواند راهکاری کاربردی باشد. برای دسترسی به این بخش به مسیر Computer Configuration -> Administrative Templates -> KB5014668 220721_04201 Known Issue Rollback -> Windows 11 مراجعه کنید.

بارگیری‌های Group Policy: دانلود برای ویندوز 11، نسخه 21H2 - KB5014668 220721_04201

همان‌طور که Neowin اشاره می‌کند، به‌روزرسانی KB5014668 با هدف رفع برخی مشکلات سیستم‌عامل منتشر شد اما به‌نظر می‌رسد این آپدیت خود مشکلات جدیدی روی سیستم ایجاد می‌کند.
مایکروسافت از چند وقت قبل با مشکلاتی در منوی استارت جدیدترین سیستم‌عامل دسکتاپ خود مواجه شده است. به‌روزرسانی سه‌شنبه‌ی ماه جاری نیز دسترسی به این منو را غیرممکن می‌کرد. چند رو قبل نیز بیلد شماره‌‌ی 22622.436 در کانال بتا منتشر شد که ایرادهای منوی استارت را در بیلدهای اینسایدر رفع می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdciyraz.t1au32bcct.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما