تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۲:۰۰
جالب است ۰
علیرضا معینی با مهار وزنه ۱۶۶ کیلو، مدال طلای حرکت یک ضرب و با مهار وزنه ۱۹۱ کیلوگرم، مدال نقره حرکت دو ضرب در دسته ۸۹ کیلوگرم را از آن خود کرد.
مدال طلا و برنز دسته ۸۹ کیلوگرم به ایران رسید/ رکوردشکنی معینی در حرکت یک‌ضرب
به گزارش مردم فردا،مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا امروز (شنبه) در شهر تاشکند با رقابت دسته 89 کیلوگرم جوانان پیگیری شد.
در این دسته علیرضا معینی سده و علی کشتکار دو نماینده 89 کیلوگرم کشورمان حضور داشتند و به مدال طلا و برنز مجموع این دسته دست یافتند.
علی کشتکار در حرکت یک‌ضرب خود ابتدا از مهار وزنه 141 ناکام بود، سپس در حرکت دوم این وزنه را مهار کرد و در حرکت سوم نیز نتوانست از پس وزنه 145 کیلوگرمی بربیاد تا در نهایت حرکت‌ یک‌ضرب را با 141 کیلوگرم و جایگاه پنجمی به پایان برساند.
کشتکار در حرکت دو ضرب اما به ترتیب وزنه‌های 175، 182 و 186 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد تا مدال برنز حرکت دو ضرب و مجموع را از آن خود کند.
علیرضا معینی سده دیگر ورزشکار کشورمان نیز در این دسته در حرکت یک‌ضرب به ترتیب وزنه‌های 151، 157 و 166 کیلوگرمی را با موفقیت بالای سر برد و به مدال طلای یک‌ضرب رسید. معینی سده با مهار وزنه 166 کیلوگرمی، رکورد یک‌ضرب آسیا را نیز به نام خود ثبت کرد.
معینی در حرکت دو ضرب نیز با مهار وزنه‌های 176، 185 و 191 کیلوگرمی در جایگاه دوم حرکت دوضرب جای گرفت و در مجموع به مدال طلای دسته 89 کیلوگرم جوانان دست یافت.
https://mardomefarda.ir/vdceow8z.jh87xi9bbj.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما