تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۵
جالب است ۰
انتشار تصاویر رندرهای ایسوس ذن فون ۹ از همه‌ی زوایا، از دوربین دوگانه و شباهت ظاهری این گوشی هوشمند اندرویدی به آیفون پرده برداشت.
رندرهای جدید گوشی Zenfone 9 منتشر شد
به گزارش مردم فردا،سال ۲۰۲۱ گوشی هوشمندی به نام Asus Zenfone 8 عرضه شد که توجه عده‌ای از طرفداران ایسوس را به خود جلب کرد. ذن فون ۸ به صفحه‌نمایش ۵٫۹ اینچ 1080p OLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز بود و در کانفیگ‌هایی با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و گواهی ضد آب IP68 دردسترس مشتریان قرار می‌گرفت. حال رندرهای نسل بعدی این محصول منتشر شده‌اند.

SnoopyTech با انتشار پستی در توییتر یک سری رندر مطبوعاتی Zenfone 9 را به اشتراک گذاشت. زمانی که نسل پیشین رونمایی شد، بسیاری بر این باور بودند که این گوشی هوشمند طراحی خسته‌کننده‌‌ای دارد. اما حالا می‌توان دید که ایسوس در شیوه‌ی طراحی تجدید نظر کرده است. البته ذن فون ۹ به دلیل داشتن صفحه‌نمایش و کناره‌های صاف، بیشتر به آیفون شباهت دارد.

با نگاه به پنل پشتی Zenfone 9 متوجه می‌شویم که ایسوس این بخش را به خوبی طراحی کرده است. دوربین‌ها به خوبی سر جای خود قرار گرفته‌اند و متنی که با ظرافت روی بدنه نوشته شده هویت منحصربه‌فردی به آن می‌دهد.

ویدئو تبلیغاتی رسمی ایسوس که مدتی پیش به اشتراک گذاشته شد به طراحی و برخی مشخصات فنی Zenfone 9 ازجمله تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen1، نمایشگر ۵٫۹ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با تثبیت‌کننده‌ی ۶ محوره و باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی‌های موردانتظار برای Zenfone 9 می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر آب و گردوغبار، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی اشاره کرد. قیمت گوشی Zenfone 9 بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ یورو پیش‌بینی شده است.

به‌ طور کلی، طرفداران گوشی‌های کامپت اندروید احتمالاً از نسل جدید ذن فون خوششان خواهد آمد. ایسوس Zenfone 9 را ۲۸ جولای به نمایش می‌گذارد، بنابراین برای اطلاع از مشخصات و قیمت دقیق باید بیشتر منتظر بمانیم.
https://mardomefarda.ir/vdcjtvev.uqeyizsffu.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما