تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
در کنار این رندرها، بخشی از مشخصات فنی کلیدی این گوشی هم لو رفته است.
رندرهای گلکسی A55 از زوایای مختلف منتشر شد؛ افشای بخشی از مشخصات فنی
به گزارش مردم فردا،انتظار می‌رود سامسونگ نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A خود را در سال 2024 عرضه کند. پیش‌ازاین مشخصات و رندرهای گلکسی A35 5G، گلکسی A15 و گلکسی A25 5G افشا شده بودند. حالا رندر گلکسی A55 نیز منتشر شده است؛ این رندرها طراحی این گوشی را از همه زوایا آشکار می‌کنند. انتظار می‌رود این گوشی به‌عنوان جانشین گلکسی A54، با فریم فلزی و پردازنده جدید اگزینوس 1480 روانه بازار شود.

براساس این گزارش و رندرهای منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که گلکسی A55 ظاهراً مشابه با سایر گوشی‌های سری A است. در سمت راست دکمه‌های پاور و تنظیم صدا قرار دارند. همان‌طور که در گلکسی A35 و A15 نیز دیده می‌شود، پنل پشتی دستگاه دارای سه دوربین سه‌گانه است که به‌صورت عمودی روی هم قرار گرفته‌اند. احتمال دارد دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، اولترا واید 12 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی روی این دستگاه کار گذاشته شود.

رندرها و مشخصات احتمالی گلکسی A55

در قسمت پایینی گلکسی A55 درگاه USB تایپ C و بلندگو مشبک را می‌بینیم. همچنین درگاه سیم‌کارت در لبه بالایی قرار داد. در رندرها جک 3.5 میلی‌متری وجود ندارد. در پنل جلویی، این گوشی هوشمند دارای یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با رفرش‌ریت 120 هرتزی است. در بالای صفحه‌نمایش نیز سوراخ پانچ دوربین سلفی قرار دارد.

صفحه‌نمایش گلکسی A55 با حاشیه‌های نازکی احاطه شده است. ابعاد این گوشی 161.1 در 77.3 یا 77.9 در 8.2 میلی‌متر خواهد بود. این رندرها گلکسی A55 را در رنگ مشکی نشان می‌دهند.

براساس گزارش منتشرشده، گلکسی A55 و همچنین A35 دارای یک فریم فلزی هستند که این فریم جایگزین فریم پلاستیکی قبلی شده است. این فریم فلزی به هر دو گوشی ظاهری باکیفیت می‌دهد. گزارش‌های گذشته گفته بودند که گلکسی A55 به پردازنده معرفی‌نشده اگزینوس 1480 با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی AMD مجهز است. باتری این گوشی 5000 میلی‌آمپرساعت است و از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcdjz0x.yt0xx6a22y.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین
اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران در تهران از چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت) و افزایش دما تا پنج روز آینده خبر داد. ایسنا در خبری نوشت: برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری (۱۲ تا ۱۴ اردیبهشت) افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است. طی پنج روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. آسمان تهران فردا (۱۰ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) صاف تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با حداقل دمای ۱۹ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.