تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۱
جالب است ۰
رئیس‌جمهور پیشین روسیه تاکید کرد مسکو به همه اهداف خود در اوکراین خواهد رسید و شرایط توافق صلح را تعیین خواهد کرد.
مدودف: روسیه شرایط صلح با اوکراین را تعیین خواهد کرد
به گزارش مردم فردا،«دیمیتری مدودف» رئیس‌جمهور پیشین روسیه سه‌شنبه (۱۹ ژوئیه) گفت که مسکو در اوکراین پیروز خواهد شد و شرایط را برای توافق صلح آینده با کی‌یف تعیین خواهد کرد.

به گزارش رویترز، مدودف که اکنون نایب رئیس شورای امنیت روسیه است، در پستی در تلگرام نوشت: روسیه به تمام اهداف خود دست خواهد یافت. صلح محقق خواهد شد - طبق شرایط ما.

ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه همواره تاکید دارد که اهداف عملیات نظامی این کشور در اوکراین محقق خواهد شد. پوتین اخیراً طی نشست خبری توضیح داد: نیروهای روسیه در عملیات ویژه در اوکراین به اهداف خود دست می‌یابند. هدف نهایی عملیات ویژه حفاظت از دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.

ارتش روسیه با هدف کمک به جمهوری‌های دونباس در مقابل حملات اوکراین پنجم اسفندماه به این کشور حمله کرد و از آن زمان بارها مقام‌های روس گفته‌اند که به هیچ عنوان زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین را هدف قرار نمی‌دهند و به دنبال اشغال این کشور نیستند و تنها به دنبال نازی‌زدایی و خلع سلاح اوکراین هستند.

از طرف دیگر کشورهای اروپایی و غربی به ویژه ایالات متحده با تشدید فشار تحریم‌ها علیه فدراسیون روسیه و عرضه انواع سلاح‌های سبک و سنگین به کی‌یف، نه تنها گامی در جهت پایان دادن به جنگ اوکراین برنداشتند بلکه بیش از پیش به آتش درگیری‌ها در این کشور دامن زده‌اند.
https://mardomefarda.ir/vdcdff0f.yt0zf6a22y.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین