تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۳
جالب است ۰
نظامیان اشغالگر آمریکا در ادامه سرقت سرمایه‌های ملی ملت سوریه، ۴۰ تانکر نفت سرقت شده این کشور را به شمال عراق قاچاق کردند.
آمریکا ۴۰ تانکر نفت سوریه را به شمال عراق منتقل کرد
به گزارش مردم فردا،نیروهای اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت منابع طبیعی سوریه دیروز (شنبه) یک محموله جدید نفت سوریه را از منطقه الجزیره توسط 40 تانکر به پایگاه‌های خود در شمال عراق منتقل کردند.

در همین رابطه، خبرگزاری دولتی سوریه «سانا» گزارش داد که نظامیان اشغالگر آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه از منطقه «الجزیره»، یک کاروان شامل 40 تانکر نفت سرقت شده را به شمال عراق قاچاق کردند.

منابع محلی سوریه به خبرنگار سانا گفتند که نیروهای اشغالگر آمریکا کاروانی متشکل از 40 خودرو و تانکر پر از نفت دزدیده شده سوریه و نیز کامیون حامل تجهیزات نظامی را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» به سمت عراق منتقل کردند.

منابع مذکور تأکید کردند که خودروهای زرهی نیروهای اشغالگر آمریکا نیز این کاروان را همراهی کردند.

نیروهای اشغالگر آمریکایی با همکاری شبه نظامیان کُرد سوریه موسوم به «قسد» کنترل بیشتر میدان‌های نفتی در منطقه جزیره سوریه را برای سرقت آن به عهده دارند و در ماه‌های اخیر چندین کامیون حامل سلاح، تجهیزات نظامی و لجستیکی وارد مناطق نفتی سوریه شده‌اند.

پیش از این «مظلوم عبدی» فرمانده شبه‌نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) اعلام کردند که این گروه با یک شرکت نفتی آمریکایی قرارداد نفتی بسته است.
https://mardomefarda.ir/vdcg3z9q.ak9zz4prra.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین