تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۱
جالب است ۰
ملی‌پوشان جوانان ایران نتیجه نخستین دیدار خود در قهرمانی آسیا را برابر عربستان واگذار کردند.
ملی‌پوشان ایران مقابل عربستان نتیجه را واگذار کردند
به گزارش مردم فردا،تیم ملی هندبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی بحرین به مصاف عربستان رفت و با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ تن به شکست داد.
ملی‌پوشان ایران دقایق ابتدایی بازی را با قدرت شروع کردند و موفق شدند از حریف خود پیشی بگیرد اما در ادامه این عربستان بود که نتیجه را در دست گرفت و در نهایت رالی نیمه نخست با نتیجه ۱۴ بر ۱۳ به سود سبزپوشان عربستان به پایان رسید.
در نیمه دوم نیز بازی پایاپایی پیش رفت و اختلاف تا دقایق پایانی نیز دو گل باقی ماند اما در واپسین دقایق عربستان موفق شد اختلاف گل را با ایران بیشتر کند و این دیدار با نتیجه ۳۲ بر ۲۸ به سود عربستان به اتمام رسید.
تیم ملی هندبال جوانان ایران که در رقابت‌های قهرمانی آسیا در گروه مرگ این مسابقات قرار گرفته است در ادامه باید روز دوشنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ با کره‌جنوبی دیدار کند و روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۹:۳۰ مقابل کویت مصاف نماید.
احسان بذرافکن، سعید علی‌اکبری، طاها شکوهی‌پور، علی مقدم، محمد سنجری‌پور، رضا بیات، شایان فرشته‌نژاد، سید مهرشاد دانشی، علی حفیظیان، امیرعباس زارعی، صابر حیدری، امیر رضا شجاعی، سهیل صفری، مهدی مرادی، علیرضا رضوانی، محمدرضا غفاری، مبین آبیار و امیرحسین مسعودنیا ترکیب ملی‌پوشان هندبال جوانان پسر ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهد.
ابوالقاسم شعبانپور (مدیر فنی)، سرگئی نیکولینکو (سرمربی)، محمود متین (سرپرست)، حسن رنجکار (مربی)، امید کاظمی (امدادگر ورزشی) نیز به عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان ایران در این مسابقات حضور دارند.
بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم‌های ملی ایران، کره‌جنوبی، عربستان، کویت در گروه A و تیم‌های ملی بحرین، ژاپن، هند، پاکستان در گروه B رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا قرار گرفته‌اند.
پس از برگزاری مرحله گروهی تیم اول گروه A با تیم دوم گروه B، تیم اول گروه B با تیم دوم گروه A برای تعیین جایگاه‌های اول تا چهارم رقابت می‌کنند و تیم سوم گروه A با تیم چهارم B و تیم سوم گروه B با تیم چهارم A برای تعیین جایگاه‌های پنجم تا هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.
 

 
https://mardomefarda.ir/vdcf.1d1iw6d1egiaw.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما