تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
تیم ملی والیبال چین برای آماده شدن در راه صعود به المپیک ۲۰۲۴ پاریس درخواست جالبی به فدراسیون والیبال فرانسه ارسال کرده است.
اقدام عجیب چینی‌ها برای بازی در لیگ والیبال فرانسه
به گزارش مردم فردا،فدراسیون والیبال چین پس از سال‌ها ناکامی، برنامه ویژه‌ای برای رسیدن به المپیک پاریس به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا دارد که نخستین اقدام چینی‌ها توانستند با بازی در لیگ ملت‌ها شرایط خود در رنکینگ فدراسیون جهانی والیبال را سر و سامان دهند.
از آنجایی که بازیکنان چینی از نظر فنی در حدی نیستند که به عنوان لژیونر مورد توجه تیم‌های اروپایی و لیگ‌های معتبر جهان قرار گیرند، فدراسیون والیبال این کشور در اقدامی جالب در صدد آنست که که کل تیم ملی چین به صورت لژیونر در لیگی اروپایی بازی کند تا به این ترتیب بازیکنان این کشور در سطحی بسیار بالاتر از لیگ داخلی چین آب دیده شوند.
در همین خصوص فدراسیون والیبال چین پیش پیشنهاد مالی خوبی به فدراسیون والیبال فرانسه ارسال کرده تا به این صورت چینی‌ها که در رده هفدهم رنکینگ جهانی قرار دارند به عنوان یکی از تیم‌ها در لیگ یک فرانسه در ۲ فصل آینده حضور داشته باشند.
طبق گفته‌های ایو بوژه، رئیس لیگ والیبال فرانسه هنوز این درخواست تایید نشده و وزارت ورزش فرانسه تا ۲ هفته آینده نظر نهایی در این خصوص را خواهد داد. چینی‌ها با پرداخت یک و نیم میلیون یورو برا هر فصل در لیگ والیبال فرانسه توپ خواهند زد و این در حالیست که تیم ملی چین تنها در دور مقدماتی بازی خواهد کرد و در صورتی کسب امتیازات لازم هم راهی مرحله پلی‌آف نخواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcd.z0n2yt0noa26y.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما