تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
پلی‌استیشن در حال حاضر به دنبال یک مهندس توسعه نرم‌افزار برای «رفع اشکالات، افزودن ویژگی‌های جدید و توسعه شبیه‌سازهای جدید» برای فهرست بازی‌های کلاسیک برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ است.
پلی‌استیشن به دنبال متخصص برای توسعه شبیه‌ساز اجرای بازی‌های قدیمی است
به گزارش مردم فردا،همان‌طور که سایت PSU از طریق لینکدین متوجه شده است، سونی در حال حاضر به دنبال استخدام مهند‌س توسعه‌ی نرم‌افزار است. افرادی که در نهایت استخدام شوند، به تیم «فناوری و ابزارها» در پلی‌استیشن اضافه خواهند شد تا از بازی‌های کلاسیک برای پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ که اخیراً به این کنسول‌ها اضافه شده‌اند، پشتیبانی کنند.

شاید یکی از مهم‌ترین و جالب‌ترین نکات این آگهی شغلی در این جمله باشد که نوشته شده است: «بازی‌های کلاسیک از طریق شبیه‌ساز پلتفرم‌های قدیمی پلی‌استیشن اجرا می‌شوند. به‌عنوان یک مهندس که روی بازی‌های کلاسیک کار می‌کنید، شما می‌توانید با گروهی از مهندسان، تولیدکنندگان و تیم‌های ارزیابی کیفیت (QA) دیگر برای رفع مشکل‌ها و افزودن ویژگی‌های جدید از نزدیک همکاری کنید و شبیه‌سازهای جدیدی را توسعه دهید.»

واضح است که از متقاضیان یک نقش ارشد در چنین شرکتی انتظار می‌رود که سابقه‌ی ۱۰ سال کار و تجربه با زبان‌های برنامه‌نویسی C یا C++ و تجربه توسعه‌ی نرم‌افزارهای چند پلتفرمی برای کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی داشته باشند. این امکان وجود دارد که با بزرگ کردن تیمی که بر روی کتابخانه‌ی بازی‌های کلاسیک کار می‌کند، پلی‌استیشن قصد دارد عناوین بیشتری را به بالاترین سطح پلی‌استیشن پلاس جدید یعنی سطح پریمیوم اضافه کند که برخی از طرفداران آن را در وضعیت فعلی ضعیف‌تر از حد انتظار می‌نامند.

در رابطه با بازی‌های قدیمی قرار داده شده در پلی‌استیشن، اخیراً متوجه شدیم که پلی‌استیشن یک ثبت اختراع جدید ثبت کرده است که به تعدادی از لوازم جانبی قدیمی پلی‌استیشن مانند EyeToy، دوال‌شاک ۲، کنترلرهای حرکتی PlayStation Move، PSP Go و چیزهای دیگر اشاره می‌کند. این نظریه وجود دارد که این ثبت اختراع جدید همچنین می‌تواند منجر به آمدن عناوین قدیمی بیشتری به پلی‌استیشن شود که احتمالاً به فهرست بازی‌های کلاسیک در سطح پریمیوم سرویس پلی‌استیشن پلاس اضافه خواهند شد. با این حال، هنوز هیچ تأیید رسمی درباره‌ی این موضوع وجود ندارد.

چیزی که مشخص است، این است که پلی‌استیشن تصمیم دارد توجه بیشتری را به بازی‌های قدیمی روی سرویس پلی‌استیشن پلاس پریمیوم اختصاص دهد و به‌‌مرور پشتیبانی خود را از این سرویس بیشتر کند و بازی‌های بهتر و بیشتری را به آن اضافه کند. حتی چند ماه پیش شایعه‌هایی هم منتشر شد که بر اساس آن جف گراب، یکی از ژورنالیست‌های صنعت، اذعان داشت که سونی برنامه دارد در آینده تجربه‌ی بازی‌ها پلی‌استیشن  ۳ را هم از طریق پلی‌استیشن پلاس پریمیوم و بدون نیاز به استریم ابری و فقط از طریق شبیه‌سازی داخلی امکان‌پذیر کند. اگرچه این خبر صرفاً یک شایعه است و حتی گراب هم اعلام کرد شاید به‌زودی چنین چیزی را نبینیم اما با این خبر و تلاش‌های سونی در رابطه با پشتیبانی بیشتر از بازی‌های قدیمی ممکن است چنین چیزی چندان هم دور از انتظار نباشد.
https://mardomefarda.ir/vdci.5a3ct1avqbc2t.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما