تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: تیم سال گذشته خود را حفظ کرده و برخی بازیکنان به خواست خودشان از ما جدا شدند.
رحمتی: حق اسکوچیچ است به جام جهانی برود
به گزارش مردم فردا،سید مهدی رحمتی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار داشت: سعی کردیم طبق برنامه‌ای که به باشگاه ارائه کردیم تمرینات خود را شروع کنیم. بعد از یک هفته حضور در اراک، اردوی 9 روزه‌ای را در شهریار و مجموعه پژوهشگاه طی می‌کنیم. هفته اول این اردو تمام شد و روز گذشته با تیم امید پرسپولیس بازی دوستانه انجام دادیم. از آنها برای اینکه به ما بازی کردند تشکر می‌کنم. امروز بچه‌ها ریکاوری کرده و یک روز استراحت داریم. از دو روز دیگر فردا هفته سوم تمرینات خود را شروع می‌کنیم. 
وی افزود: طبق برنامه ای که به باشگاه ارائه کرده و با توجه به کمبودهایی که در تیم داریم و نیاز بود نیروی انسانی جوان به آلومینیوم اضافه شود، سعی کردیم در بازار نقل و انتقالات وارد شویم. تیم سال گذشته خود را حفظ کرده و برخی بازیکنان به خواست خودشان از ما جدا شدند. هیچ تمایلی به این موضوع نداشتیم اما شرایط جوری پیش رفت که از ما جدا شدند.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک تصریح کرد: به عنوان جایگزین این نفرات، بازیکنان خیلی خوبی را جذب کردیم اما مقداری زمان می‌برد تا نفرات جدیدی که به تیم ما اضافه‌ شده‌اند با آلومینیوم هماهنگ شوند. به همین دلیل سعی کردیم تا شروع لیگ بازی‌های تدارکاتی زیادی داشته باشیم. پس از اتمام این اردو یک هفته در اراک هستیم و یک بازی دوستانه در استادیوم امام خمینی انجام می‌دهیم. سپس برای یک اردوی هفت روزه دیگر به تهران می‌آییم و سعی داریم در این مدت 4 یا 5 مسابقه برگزار کنیم تا بچه‌ها به شرایط ایده آل خود برسند.
رحمتی درباره برگزار نشدن اردوی خارجی آلومینیوم پاسخ داد: اردوی خارجی نداریم و سعی کردیم هزینه‌ای که قرار است برای اردوی خارجی صرف شود، بازیکنان بهتری بگیریم و به تیم اضافه کنیم. مجموعه بازیکنان نیز تکمیل هستند و نیاز به نفر خاصی نداریم ولی طبق صحبت‌هایی که انجام دادیم و ان‌شاءالله امروز هیات مدیره مصوبه می‌دهد، دو بازیکن خارجی به آلومینیوم اضافه می شوند. مقداری در خط جلوی زمین در گذشته اذیت شدیم و می‌خواهیم با این بازیکنان این مشکل برطرف شود.
وی درباره اینکه به احتمال فراوان بازی‌های فصل آینده لیگ نیز 5-4 روز یک بار برگزار می‌شود، گفت: بار اولی نیست که این اتفاق می‌افتد. سال‌های قبل نیز در برهه‌های کوتاهی این اتفاق افتاده است. می‌توانیم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم اما موضوع مسلم این است که بازیکنان حرفه ای به این شرط که زمین تمرین خوب داشته باشند، وضعیت ریکاوری برای آنها فراهم شود و امکانات لازم برای شان موجود باشد مشکلی برای چهار روز یک بار بازی کردن ندارند. در غیر این صورت بازیکنان آسیب می‌بینند و این آسیب به تیم می‌رسد. ما هم به عنوان کادرفنی متضرر می‌شویم.
دروازه‌بان اسبق تیم ملی درمورد شرایط فعلی این تیم، توضیح داد: نمی‌خواهم به حواشی بپردازم و فقط می‌خواهم فوتبالی صحبت کنم. ما ایرانی هستیم و دم از برخی چیزها می‌زنیم. اسکوچیچ در شرایطی که شاید کمتر کسی می‌توانست این سمت را قبول کرده و مسئولیت هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد آن هم در وضعیتی که شاید با یک مساوی هم از جام جهانی حذف می‌شدیم، این مسئولیت بزرگ را قبول کرد و به کمک بچه‌‌های تیم ملی این کار بزرگ را انجام داد.
رحمتی افزود: البته می دانید در فوتبال ما در حال حاضر در فضای مجازی و رسانه‌ها اتفاقاتی می‌افتد. تمام عزیزانی که در حوزه فوتبال کار می‌کنند طبق منافع خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند. ما ایرانی هستیم و مرام و معرفت داریم. به کسی که در بخش مهمی از صعود به جام جهانی نقش داشته است باید اجازه بدهیم در ادامه راه هم کارش را انجام بدهد. به صحبت دیگران کاری ندارم. اگر کی‌روش می‌آمد و در آن برهه مسئولیت تیم ملی را قبول می‌کرد نیز این حرف را می‌زدم و می‌گفتم حقش است با این تیم به جام جهانی برود. باید شرایط را برای اسکوچیچ فراهم کرده و اردوهای آماده سازی و بازی‌های تدارکاتی فراهم کنیم. باید داده‌ای به عنوان ابزار به اسکوچیچ بدهیم و سپس از او توقع نتیجه گیری داشته باشیم.
وی تصریح کرد: شرایط اردوی نصفه و نیمه قطر را در هوای خیلی گرم و شرجی دیدید. بازیکنان بعد از یک سال خسته کننده و طاقت‌ فرسای در لیگ‌های اروپایی و داخلی به آن هوا و شرایط آمدند. شرایط را برای اسکوچیچ فراهم نکردیم و نظر شخصی من این است که حق دارد با تیم ملی به جام جهانی برود.
سرمربی آلومینیوم اراک درمورد رد صلاحیت شدن اسکوچیچ در کمیته فنی، گفت: طبق آنچه کامرانی‌فر گفت هنوز برکناری قطعی اسکوچیچ نشده است. شنیده‌ام که امروز تصمیم می‌گیرند.
رحمتی درمورد پیشنهادش برای مربی جایگیزین اسکوچیچ، پاسخ داد: من پیشنهادی ندارم اما امیدوارم افرادی که برای فوتبال ایران تصمیم می‌گیرند خواسته‌های خود را کنار بگذارند و تصمیمات‌شان فوتبالی و در راستای پیشرفت فوتبال ما باشد.
وی درمورد اظهارات شب گذشته سردار آزمون که نشان می‌دهد بازیکنان تیم ملی اختلاف زیادی دارند، عنوان کرد: در سال‌هایی که ما بودیم نیز این بحث‌ها و صحبت‌ها بود اما سعی می‌کردیم کمتر به این مسائل بپردازیم و بیشتر هدف‌مان بازی کردن و موفقیت تیم ملی باشد. با خیلی از بچه‌های فعلی تیم ملی ارتباط دارم و دوست صمیمی هستیم. به عنوان یک برادر از آنها می‌خواهم تمرکزشان روی کار فنی و فوتبال‌شان باشد. اجازه بدهند افراد صاحب تصمیم برای فوتبال ایران تصمیم بگیرند زیرا باید تمرکز بازیکن فقط روی فوتبالش باشد. به عنوان دوست و برادر از آنها می‌خواهم تا پای جان برای تیم ملی ایران زحمت بکشند و هرچه دارند بگذارند تا بتوانیم در جام جهانی نتایج در خور شان فوتبال ایران را بگیریم.
https://mardomefarda.ir/vdce.x8objh8vx9bij.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما