تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: چالش های بزرگی در فدراسیون داریم و شرایط مالی هم خوب نیست اما پیگیر حل آن هستیم.
بهداد سلیمی: وزنه‌برداری بدهی زیادی دارد/ نیروی مازاد جذب کرده‌اند
به گزارش مردم فردا،بهداد سلیمی در مورد وضعیت اداری و مالی فدراسیون وزنه‌برداری پس از اینکه کار را تحویل گرفتند، بیان کرد: زمانی که ما فدراسیون را تحویل گرفتیم یک مقدار شرایط نابسامان بود. چالش‌های بزرگی داشتیم که البته هنوز هم این چالش  پابرجا است.  
سلیمی در مورد چالش هایی که با آن مواجه شدند، گفت: اولین چالش، سر و سامان دادن به اردوهای تیم های ملی بود. سپس باید اعزام تیم نوجوانان و جوانان را به قهرمانی آسیا انجام می دادیم. فدراسیون بدهی‌های زیادی دارد که باید آنها را نیز سروسامان بدهیم. همچنین خواسته‌های وزنه‌برداران رده بزرگسالان را هم باید فراهم می‌کردیم تا آنها به اردوی تیم ملی برگردند.
*قراردادهای بسته شده خوب نیست 
سرپرست نایب رییسی فدراسیون در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است، بخش اداری فدراسیون کارمندهای زیادی دارد و بودجه فدراسیون جوابگوی این تعداد کارمند و قراردادهایی که بسته شده نیست، تاکید کرد: بله همین طور است. با توجه به بودجه ای که فدراسیون دارد، قراردادهایی که بسته شده خیلی خوب نبوده است. نیروی مازاد زیادی جذب فدراسیون شده اند. کسانی که واقعا کارایی ندارند و نمی توان از آنها استفاده کرد و این هم یکی از چالش هایی است که با آن مواجهیم.
*مشاور حقوقی می‌آوریم 
او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه امکان دارد مسئله قراردادها را حل کرد بدون اینکه بار مالی به فدراسیون تحمیل شود؟ گفت: ما دنبال این هستیم که بار مالی برای فدراسیون به حداقل برسد. قرار است یک مشاور حقوقی حاذق بیاوریم تا قرارداد ها را بررسی کند. ببینیم شرایط به چه صورت است اما به دنبال حل این مسئله هم هستیم.
*شرایط مالی فدراسیون خوب نیست
قهرمان المپیک لندن در مورد اینکه علی مرادی رییس پیشین فدراسیون اعلام کرده بود که مبلغ حدود سه میلیاردی که کمیته ملی المپیک به حساب فدراسیون واریز کرد را باید تا شهریورماه حفظ کند، اکنون که فدراسیون را تحویل گرفتید چقدر از این مبلغ در حساب فدراسیون وجود داشت؟ تصریح کرد: در مورد این مسئله آقای انوشیروانی خودش باید صحبت کند اما در کل شرایط مالی فدراسیون خوب نیست. قول های خوبی از سمت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک گرفته ایم. خودمان هم جلسات خیلی خوبی را در این مدت با ارگان های مختلف داشتیم. بحث اسپانسری فدراسیون را به شدت پیگیر هستیم. با توجه به اینکه هزینه‌ها زیاد است، می دانیم که بودجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک جوابگو نیست و از این رو به دنبال این هستیم که هر چه زودتر اسپانسر جذب کنیم.
 
https://mardomefarda.ir/vdcd.z0n2yt0jka26y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما