تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴
جالب است ۰
تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص مصلحت بررسی شد. مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز صبح برای دومین بار در هفته جاری به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور سران قوای مقننه و قضاییه تشکیل جلسه داده است.
جزئیات جلسه فوق العاده مجمع تشخیص مصلحت درباره برنامه هفتم توسعه
به گزارش مردم فردا،تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه با هدف «پیشرفت اقتصادی عدالت محور» در دستور کار صحن مجمع قرار دارد.

۱۸ تیرماه سال جاری نیز مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه‌ای فوق العاده که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی و با حضور روسای سه قوه، رئیس سازمان برنامه و بودجه و معاون بانک مرکزی و رئیس مرکز پژوهش های مجلس و دبیر و اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی پیرامون بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور پرداخت.

اعضای مجمع با بررسی پیشنهاد کمیسیون مشترک تدوین سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه، در موضوع «ایجاد ثبات در سطح عمومی قیمت ها و نرخ ارز و کاهش نرخ تورم به میزان ۷واحد درصد در هر سال از برنامه هفتم توسعه و تک رقمی نمودن آن تا پایان برنامه» به جمع بندی رسیدند.

اعضای مجمع همچنین مقرر کردند: «کنترل و مدیریت نقدینگی و ایجاد تناسب در نرخ رشد نقدینگی و رشد ناخالص داخلی به گونه ای که در هر سال حداقل ۲۰درصد از نرخ رشد نقدینگی کاسته شود.»
https://mardomefarda.ir/vdcj.xehfuqeaosfzu.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما