تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اعلام وقوع آتش‌سوزی یک دستگاه اتوبوس مسافربری درون‌شهری در همدان گفت: احتمالاً نشت گازوئیل علت وقوع حادثه باشد.
آتش‌سوزی اتوبوس در همدان
به گزارش مردم فردا،سرهنگ فرخ جمالی، در تشریح این خبر مطرح کرد: روز گذشته –جمعه ۱۷ تیرماه- ساعت ۷ بعد از ظهر یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد از مسیر میدان عباس آباد به سمت میدان گنجنامه در حرکت بوده که حدود ۱۰۰ متر مانده به میدان دچار حریق می شود.
وی تصریح کرد: فعلاً علت اولیه نقص فنی حادث در قسمت موتور گزارش شده اما احتمال می رود نشت گازوئیل علت وقوع حادثه بوده است.
جمالی خاطرنشان کرد: در همان ابتدا که راننده احساس می کند یک حالت غیرعادی برای اتوبوس پیش آمده و دود را می‌بیند، سریع مسافران را پیاده کرده و دنبال علت می‌گردد که سریع آتش نمایان می‌شود و نمی‌تواند با کپسول خود اطفای حریق کند.
وی با اشاره به وجود چهار خودرو در کنار این اتوبوس اعلام کرد: این خودروها اگر در محل حادثه مانده بودند دچار حریق صددرصدی می شدند اما عوامل انتظامی با شکستن شیشه های بغل، خلاصشان کرده و نجاتشان داده بودند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان یادآور شد: یکی از خودروها، ام وی ام و متعلق به مسافری بوده که از قسمت جلو آسیب دیده بوده است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نمی شود درباره علت قطعی وقوع حادثه اظهارنظر کرد، مطرح کرد: با توجه به اینکه هوا گرم بوده و شرایط سربالایی هم هست، همین امر فشار را مضاعف می کند بنابراین پیشنهاد می شود در روزهای تعطیل اتوبوس ها را در این مسیر نگذارند.
https://mardomefarda.ir/vdcj.hehfuqemxsfzu.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین