تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰
جالب است ۰
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر صمت به بهانه اینکه دولت قرار است لایحه ایجاد وزارت بازرگانی را ارائه کند از دستور کار خارج شد که دلیل قانع‌کننده‌ای نیست.
انتقاد یک نماینده از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر صمت
به گزارش مردم فردا،حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۸ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رئیسه مجلس، گفت: در کدام تبصره آئین‌نامه داخلی مجلس آمده است که استیضاح وزیر صمت از دستور کار خارج شود. بهانه اینکه دولت قرار است لایحه ایجاد وزارت بازرگانی ارائه کند، دلیل قانع‌کننده‌ای نیست.

وی تصریح کرد: دولت قبل سه بار لایحه احیای وزارت بازرگانی را به مجلس داد که تصویب نشد لذا از کجا معلوم است که لایحه این دولت در مجلس تصویب شود؟

نماینده مردم فلاورجان در مجلس ادامه داد: از آنجایی که استیضاح وزیر صمت به کمیسیون مربوطه ارجاع شده بود، یا باید نمایندگان استیضاح کننده قانع می‌شدند و یا شما در صحن علنی آن را اعلام وصول می‌کردید. باید مجلس طبق آئین‌نامه اداره شود.

موسوی لارگانی در تذکری خطاب به وزیر ورزش با بیان اینکه کشتی ورزش اول کشور است و همه آن را به نام ایران می‌شناسند و بیشترین مدال‌های جهانی و المپیک را کسب کرده است، اظهار داشت: وزیر ورزش باید از برخورد معاون خود با رئیس فدراسیون کشتی عذرخواهی کند و با حضور در این فدراسیون فعالیت‌های آنها را از نزدیک دیده و بودجه‌های مربوط به آن را اختصاص دهد.
https://mardomefarda.ir/vdch.inwt23nxiftd2.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما