تاریخ انتشار :چهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰
تعداد نظر۱
جالب است ۰
اگر از کاربران گوشی ردمی نوت ۱۱ هستید، خبر خوبی برایتان داریم. اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی تصمیم گرفته روند انتشار آپدیت اندروید ۱۲ را برای گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ آغاز کند و مدل استاندارد هم نخستین محصولی است که موفق به دریافت این آپدیت شده است.
قطار آپدیت اندروید 12 به ایستگاه شیائومی ردمی نوت 11 رسید
به گزارش مردم فردا،شیائومی در مقایسه با یک سری از شرکت‌های اندرویدی دیگر، خیلی دیر به فکر آپدیت محصولاتش به اندروید ۱۲ افتاده است. چند ماه دیگر رسما اندروید ۱۳ عرضه می‌شود اما بعید به نظر می‌رسد تا آن زمان، روند انتشار آپدیت برای یک سری از محصولات شیائومی به پایان برسد. هرچند با این حال خوشحالیم که بالاخره این اتفاق می‌افتد.

در حال حاضر هم یکی از گوشی‌های جدید شیائومی که بسیار هم در بازار پرطرفدار است، یعنی ردمی نوت ۱۱ موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۲ شده است. البته این آپدیت فقط برای تعداد محدودی از کاربران در دسترس قرار دارد اما انتظار می‌رود طی هفته‌های آتی، برای تمام کاربران از سراسر نقاط جهان منتشر شود.

این آپدیت از شماره مدل MIUI 13.0.2.0 SGCMIXM برخوردار است و حجم آن به ۲٫۷ گیگابایت می‌رسد. بنابراین اطمینان حاصل کنید برای نصب این آپدیت هم اینترنتی با سرعت مناسب دارید و هم فضای خالی. این آپدیت همچنین به همراه خود، بسته‌ی امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۲ را هم به همراه دارد تا امنیت دستگاه هم تأمین شود.

در رابطه با سری ردمی نوت ۱۱ یک نکته‌ی بسیار عجیب و جالب وجود دارد و آن هم این است که شرکت چینی این گوشی‌ها را به صورت پیش‌فرض با رابط MIUI 13 راهی بازار کرد در حالی که این رابط برای اندروید ۱۲ در نظر گرفته شده است. اما وقتی به سیستم‌عامل این گوشی‌ها نگاه می‌کردیم می‌دیدیم که به اندروید ۱۱ مجهز شده‌اند.

لیست تغییرات گوشی شامل موارد گسترده‌ای نمی‌شود اما از جمله مهم‌ترین این موارد می‌توان به بهبود قابلیت‌های دسترسی در گوشی و ساعت و آب و هوا اشاره کرد. شیائومی بسیاری از قابلیت‌های خوب را با همان MIUI 13 به این گوشی‌ها اضافه کرد، بنابراین کاربران نباید انتظار تغییرات بسیار زیادی را داشته باشند.
https://mardomefarda.ir/vdca.6nok49nei5k14.html
منبع : مجله دیجی کالا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شیائومی مگه گوشی تولید میکنه خخ