تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
در این برنامه که امسال به شکل مجازی برگزار شد، مجری‌های برنامه برای معرفی این جایزه عنوان کردند: و حالا زمان معرفی و اهدای جایزه‌ی outstanding legacy award فرارسیده است. اعطای این جایزه‌ی بسیار ارزشمند به معدود هنرمندان شایسته‌ای صورت می‌گیرد که موسیقی آنان به عنوان میراث ماندگار شناخته شده و برای نسل‌های آینده نیز مهم (ارزشمند ) خواهد بود.
آهنگساز ایرانی برنده جایزه ویژه میراث ماندگار سال ۲۰۲۲
به گزارش مردم فردا،در این زمانه که  آشوب و آشفتگی در گوشه گوشه‌ی جهان دیده می‌شود، ما، جامعه خلاق باید با تمام نیرو برای تعریف ارزش‌های واقعی تلاش کنیم. حفظ مفهوم انسانیت به عنوان والاترین ارزش در این دنیا، برای آیندگان امری حیاتی است. آکادمیا مفتخر است که این جایزه را به هنرمند شایسته، امیرحسین نوری اعطا کند.
امیرحسین نوری در قسمتی از صحبت‌های خود در ویدیو ارسالی برای این مراسم گفت: هدف نهایی من همیشه در آثارم، واژه انسانیت است و معتقدم هنر والا، میراثی است که از زمان خواهد گذشت. پس هدف من تنها خلق هارمونی‌های پیچیده نیست بلکه مفاهیمی است که همراه با نت‌ها به گوش مخاطبانم در سراسر دنیا می‌رسانم. من می‌خوام نه به عنوان یک هنرمند بلکه به عنوان یک انسان این رو بگم که جنگ راه حل  دنیای ما نیست.
به امید روزی که فارغ از مرزها تمام انسان‌ها در صلح و آزادی  زندگی کنند.
آکادمیا جایزه ویژه میراث ماندگار یک هنرمند در مراسم گالا در هالیوود امریکا، به هنرمندانی تعلق می‌گیرد که آثار آنها فراتر از زمان حال و برای نسل‌های بعدی بشریت نیز ارزشمند شناخته می‌شود. این جایزه به دلیل انتشار آثاری برای پروژه رویای سپید و آثاری با فلسفه انسانی نظیر «شهر آدم‌ها» و «نیروانا» که اشعار حکیم عمر خیام را در دل خود دارد به امیرحسین نوری تعلق گرفته است.
https://mardomefarda.ir/vdca.enok49num5k14.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما