تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۷
جالب است ۰
پارسا پیروزفر در هر فیلم یا سریالی که بازی کند بی شک توجهات زیادی را به سمت خودش جلب می کند.
«پارسا پیروزفر» بازیگری جذاب و همیشه در اوج!
به گزارش مردم فردا،چهره دلنشین و فریبنده و صدای گیرای او ترکیبی تمام عیار از یک بازیگر را پیش چشم تماشاگر به نمایش می گذارد، ابهت و گیرایی بازی او در حین ساکت و آرام بودنش به هنگام ایفای نقش، تضادی جذاب را برای مخاطب خلق می کند که روز به روز بر شهرت پارسا پیروزفر می افزاید.
پارسا پیروزفر در آستانه 50 سالگی بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، نقاش، نمایشنامه‌نویس، مترجم و دانش‌آموخته رشته بازیگری از آکادمی هنرهای نمایشی حمید سمندریان است. 
حضور پارسا پیروزفر در سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت، این ستاره‌ جذاب و کم‌کار سینما را به طور رسمی وارد شبکه نمایش خانگی کرد.

پارسا در این سریال در نقش «بهمن» فردی ثروتمند و با نفوذ در رشته کشتی ایفای نقش می کند و هم بازیش طناز طباطبایی است.
مخاطبان معتقدند حضور این زوج هنری یکی از مهم ترین دلایل معروفیت سریال یاغی بوده است.
به بهانه این حضور طوفانی نگاهی می اندازیم به بهترین هنرنمایی های این بازیگر در عرصه سینما و تلویزیون:
پیروزفر در حدود 20 فیلم شناخته شده بازی کرد و در تمامی آنها خوش درخشید از جمله؛ پری، ضیافت، اسب حیوان نجیبی است، شیدا، اینجا بدون من،نقاب، زن زیادی، عروس خوشقدم و ...اما بازی در فیلم مهمان مامان (داریوش مهرجویی) در نقش یوسف مردی بی خیال و خوشگذران چهره ای جدید و جذاب از او را خلق کرد که باعث محبوبیت دوچندان پارسا شد. او برای بازی در این فیلم کاندید سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از بیست و دومین جشنواره فیلم فجر هم شد.
پارسا سال بعد با بازی در فیلم نقاب (کاظم راست گفتار) در کنار امین حیایی و سارا خوئینی ها درخشان ظاهر شد، بازی او در نقش مردی عاشق پیشه دل مخاطبانش را برد و بر شهرت او و فیلم افزود.
پارسا چند سال بعد در فیلم اینجا بدون من (بهرام توکلی) در کنار فاطمه معتمد آریا، صابر ابر و نگار جواهریان قرار گرفت و فیلمی درخشان را خلق کرد، بازی روان، دقیق و با جزئیات او در این فیلم جای هیچ شکی را باقی نگذاشت که او بازیگری توانا و متبحر است.
نگاهی به 4 سریال محبوب با بازی پارسا پیروزفر
«در پناه تو» اولین سریالی بود که پارسا پیروزفر در آن ایفای نقش کرد. این سریال را می توان یکی از محبوب ترین سریال های ایرانی بعد از انقلاب نامید، سریالی که به گفته حمید لبخنده کارگردان آن دچار ممیزی های فراوانی در زمان پخش شد که متاسفانه بخش مهمی از این حذفیات به نقش پارسا پیروزفر مربوط بود! 
بازی خوب پارسا در سریال در پناه تو با وجود تمام ممیزی و سانسورها باعث شد که 3 سال بعد نقش اول سریال «در قلب من» به او سپرده شود.
این مجموعه روایتگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند است که دختر خانواده ثروتمند یعنی سارا به رضا و دایی سارا به لیلا علاقه‌مند بوده و در این رابطه عاشقانه و درام پاره‌ای از مسائل اجتماعی نیز به تصویر کشیده می‌شود.

«سفر سبز» سومین سریالی که بود نمی شود گفت پارسا باعث محبوبت آن شد یا این سریال او را به شهرت در تلویزیون رساند.
ویژگی‌های ظاهری پیروزفر در نقش جوانی ایرانی الاصل با ظاهری آلمانی که برای پیدا کردن خانواده اش به کشور برگشته و حوادث و اتفاقاتی جذاب و عشقی عجیب به دختری نابینا، همه و همه باعث پر بیننده شدن این سریال و دیده شدن بیش از پیش پارسا پیروزفر شد.

سریال «در چشم باد» قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزا کوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود. پارسا پیروزفر در نقش اصلی این سریال یکی از به یادماندنی‌ترین بازی هایش را خلق می‌کند‌ که تماشاگر وقار، سرسختی، شخصیت و میهن دوستی او را ستایش می‌کند.
پارسا پیروزفر در سریال ایرانی_ترکیه ای «مست عشق» در کنار شهاب حسینی بازی کرده است که با قاطعیت می توان پیش بینی کرد که باز هم او خواهد درخشید و این بار مردم کشور ترکیه هم می توانند از تماشای این ستاره جذاب ایرانی لذت ببرند.
 
https://mardomefarda.ir/vdcd.n0j2yt0n9a26y.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما