تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۰
جالب است ۰
محمدحسین مهدویان با انتقاد از سیاست دوگانه سازمان سینمایی در قبال فیلم‌های که دارای پروانه نمایش هستند خطاب به‌آنها گفت اگر صادقانه حرف می‌زنید چرا اجازه اکران فیلم «شیشلیک» را نمی‌دهید.
مهدویان: اگر صادقانه حرف می‌زنید چرا اجازه اکران «شیشلیک» را نمی‌دهید!
به گزارش مردم فردا،روز گذشته مدیر کل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم در گفت‌وگویی اعلام کرد که  برنامه مدیران مربوطه در دولت سیزدهم این است که هیچ فیلمی از جانب سازمان سینمایی و وزارت ارشاد توقیف نشود و از آنجا که رئیس سازمان سینمایی برآمده از سینما و اتفاقاً تهیه‌کننده سینما هستند، از  همان ابتدا بر عدم توقیف فیلم‌ها و کمک به خروج آثار از بلاتکلیفی یا توقیف تاکید داشته‌اند.
محمد حسین مهدویان با باز نشر این بخش از صحبت‌های روح الله سهرابی خطاب به او نوشت :«اگر این حرف‌ها صادقانه است پس چرا فیلم سینمایی شیشلیک را که همه مجاری قانونی را طی کرده و یک سال پیش پروانه نمایش گرفته از بلاتکلیفی و به قول خودتان انسداد خارج نمی‌کنید؟»
مهدویان این نوشته را با عکسی از فیلم شیشلیک و تصویر پروانه نمایش این فیلم به اشتراک گذاشته است.
شیشلیک ششمین فیلم محمدحسین مهدویان است که نخستین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم در ژانر کمدی انتقادی با فیلمنامه‌ای از امیر مهدی ژوله تولید شده است. رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، عباس جمشیدی فر و… در این فیلم بازی دارند.
شیشلیک قرار بود نوروز ۱۴۰۱ اکران شود که به آن مجوز نمایش داده نشد.
https://mardomefarda.ir/vdce.p8vbjh8o79bij.html
منبع : فیلم نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما