تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۴:۰۰
جالب است ۰
وضعیت سرمربیان 5 تیم لیگ برتری برای لیگ بیست و دوم هنوز نا مشخص است.
وضعیت نامشخص 5 تیم لیگ برتری برای فصل بیست‌ودوم
به گزارش مردم فردا،روز هشتم خرداد ماه بود که بیست و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و الان که در آخرین روزهای این ماه بسر می‌بریم تعدادی از باشگاه‌ها هنوز سرمربیان خود را برای فصل آینده انتخاب نکرده‌اند.
استقلال به دنبال گزینه خارجی خوب اما ارزان
استقلال با جدایی ناگهانی مجیدی زمان زیادی را برای مذاکره با گزینه های مختلف از دست داد و هنوز هم به صورت قطعی سرمربی خود را انتخاب نکرده است. گفته می شود قرار است سرمربی آبی‌های پایتخت امروز یا فردا اعلام شود اما تا اعلام زمان سرمربی این تیم زمان برای نقل و انتقالات برای قهرمان فصل پیش از دست رفته است. مدیریت این باشگاه ابتدا به دنبال جذب مربی ایرانی بود اما وقتی به گزینه مناسب نرسید ناچارا به سراغ گزینه‌های خارجی رفت. با توجه شرایط مالی باشگاه استقلال مدیریت این باشگاه در تلاش است یک مربی خارجی با کارنامه اما ارزان را پیدا کند تا بتواند از پس دستمزدش بربیاید.
عنایتی جایش را به کدام مربی می‌دهد؟
هوادار دیگر تیم تهرانی است که با جدایی رضا عنایتی سرمربی خود را برای فصل آینده نمی شناسند. کمتر کسی انتظار داشت این تیم تهرانی با مربی جوان و موفق خود قطعا همکاری کند اما این اتفاق رخ داد تا الان همه منتظر انتخاب جانشین عنایتی باشیم. چند روز پیش بود که سرپرست تیم هوادار از ساکت الهامی به عنوان جدی ترین گزینه هدایت این تیم در فصل آتی نام برد اما وضعیت بنفش پوشان تهرانی نیز هنوز مشخص نشده است.
تردید در مورد آینده منصوریان
دیگر تیمی که هنوز برای فصل آینده وضعیت نیمکتش را مشخص نکرده نفت آبادان است. این تیم فصل گذشته اگرچه موفق به شکست پرسپولیس در آبادان شد اما بعد از این بازی بود که زردپوشان با افت شدید مواجه شدند و در حسرت برد ماندند. با توجه به این مسئله مدیران باشگاه آبادانی نسبت به ادامه کار با علیرضا منصوریان دچار تردید هستند. با شرایط موجود ادامه همکاری نفتی ها با منصوریان منوط به تصمیم هیات مدیره باشگاه است.
ملوان با مربیان بومی می‌آید؟
ملوانان انزلی هم با وجود کسب نتایج قابل قبول با مازیار زارع در فصل گذشته هنوز با وی برای لیگ بیست و دوم توافق نکرده‌اند. زارع و نوری برای فعالیت ملوان در لیگ برتر شروطی دارند که به مسئولان نیروی درایی 10 روز فرصت برررسی داده اند تا برنامه ریزی مناسبی برای لیگ برتر انجام بدهند. انزلی‌چی‌ها برای اینکه فقط یک فصل مهمان لیگ برتر نباشند نیاز به تقویت زیادی دارند و این مسئله را زارع و نوری به خوبی درک کرده‌اند.
سپاهان بلاتکلیف‌تر از همیشه
سپاهان اصفهان تیمی که معمولا در نقل و انتقالات جزو موفق‌ترین‌ها محسوب می‌شد هنوز سرمربی جدید خود با را انتخاب نکرده است. این در حالی است که وضعیت مدیریت این باشگاه هم مشخص نیست. عملکرد محمدرضا ساکت در دو فصل اخیر مورد رضایت هیئت مدیره باشگاه اصفهانی نبوده و بحث بازنشستگی وی نیز مطرح است. در مورد انتخاب سرمربی سپاهان هم با جدایی نویدکیا نام های مختلفی برای هدایت تیم اصفهانی به میان آمد اما هنوز با هیچ یک توافقی صورت نگرفته است.
نساجی نیز روز گذشته با حمید مطهری به توافق رسید تا از بلاتکلیفی خارج شود. ببرهای مازندران برای فصل آینده با تیمی نو و مربی جدید وارد مسابقات لیگ برتر خواهند شد.
https://mardomefarda.ir/vdch.kn6t23nwmftd2.html
منبع : آنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما