تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰
جالب است ۰
سامسونگ یک آپدیت جدید امنیتی برای گوشی پرفروش و محبوب خود یعنی Galaxy A12 ارایه کرده است. آپدیت گلکسی A12 سامسونگ با وصله امنیتی ماه June (ماه جاری میلادی) ارایه شده و نواقص امنیتی را برطرف خواهد کرد.
آپدیت گلکسی A12 سامسونگ با وصله امنیتی جدید ارائه شد
به گزارش مردم فردا،آپدیت گلکسی A12 سامسونگ
سامسونگ پس از انتشار جدیدترین به‌روزرسانی امنیتی برای اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده و رده بالا، اکنون عرضه به‌روزرسانی امنیتی ژوئن 2022 را برای گلکسی A12 آغاز کرده است. این آپدیت فقط برای نسخه جدیدتر گوشی که پردازنده متفاوتی دارد در دسترس است. این مدل با نام گلکسی A12 Nacho در بازار ما شناخته می شود.

جدیدترین به روز رسانی نرم افزاری برای Galaxy A12 با مدل SM-A127F عرضه شده است که ورژن A127FXXU5BVF2 را ارائه می شود. این وصله امنیتی ژوئن 2022 را برای رفع بیش از 66 آسیب پذیری حریم خصوصی و امنیتی به گوشی می آورد. همچنین می تواند رفع اشکال کلی و بهبود پایداری دستگاه را به همراه داشته باشد.

اگر کاربر گلکسی A12 هستید، می‌توانید جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزار را با رفتن به تنظیمات  و بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار چک کنید. در این بخش باید روی گزینه دانلود و نصب بزنید و اگر آپدیت موجود بود آن را نصب کنید.

سامسونگ گلکسی A12 را اواخر سال ۲۰۲۰ با رابط کاربری One UI 2 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه کرد. مدل جدیدتر یعنی Galaxy A12 Nacho در اواسط سال 2021 با رابط کاربری One UI 3.1 مبتنی بر اندروید 11 عرضه شد و چند هفته پیش آپدیت اندروید 12 را دریافت کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.teofuqehosfzu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما