تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری با تائید خبر شکایت یک ورزشکار از فدراسیون گفت: متاسفانه هر روز باید پاسخگوی اتفاقاتی تازه باشیم که به دوره مدیریت ما هم مربوط نیست.
حکم توقیف اموال فدراسیون دوچرخه‌سواری برای ۳۲ میلیون
به گزارش مردم فردا،رسول هاشم‌کندی در خصوص شکایت مذکور اظهار داشت: مساله‌ای که اتفاق افتاده به امروز و دیروز مربوط نیست و مدیریت قبلی فدراسیون باید در خصوص آن پاسخگو باشد.
وی ادامه داد:‌ یک مشکل را حل می‌کنیم اما موضوع دیگری مطرح می‌شود و نمی‌دانم تا کی باید پاسخگوی اتفاقاتی باشیم که به دوره مسئولیت ما مربوط نمی‌شود! در این موردی که مطرح شده باید بگویم رقابت‌هایی به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده که در آن ورزشکاری به زمین می‌خورد. اینکه چرا الان پای فدراسیون به موضوع باز شده برای من عجیب است، زیرا وقتی یک برگزار کننده‌، رویدادی را عهده‌دار می‌شود، تحت پوشش بیمه قرار گرفته و در صورت بروز هر اتفاقی از همان بیمه استفاده می‌شود.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری افزود: برای اینکه موضوع بررسی شده و مشکلی پیش نیاید، پرونده را به همکاران حقوقی دادم تا در این خصوص جمع‌بندی شود و نتیجه نهایی را اعلام کنند. این پرونده به دیه این ورزشکار مربوط است که حدود ۳۲ میلیون تومان بوده و در حال حاضر در اختیار بخش حقوقی است تا بررسی شده و به سرانجام برسد اما نمی‌دانم تا کی باید پاسخگوی این اتفاقات باشیم. فدراسیون درگیر مسابقات و رویدادهای مهمی چون قهرمانی آسیاست اما بخشی از تمرکز و ذهن ما باید معطوف به اتفاقات مدیریتی گذشته باشد و این خوب نیست.
https://mardomefarda.ir/vdcj.meofuqeomsfzu.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما