تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
جالب است ۰
منابع خبری گزارش دادند که یکشنبه دور سوم نشست‌ها در جهت تبیین مسیر قانون اساسی لیبی در قاهره در بحبوحه نگرانی بین‌المللی و منطقه‌ای از وقوع درگیری‌های مسلحانه در پایتخت آن کشور، آغاز شد.
برگزاری سومین دور مذاکرات درباره قانون اساسی لیبی در قاهره
به گزارش مردم فردا،به نقل از القدس العربی، سومین دور از نشست‌ها جهت تبین مسیر قانون اساسی لیبی، یکشنبه در قاهره پایتخت مصر با حضور استفانی ویلیامز، دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور لیبی برگزار شد.

در این نشست همچنین هیئت‌هایی از شورای عالی حکومتی و پارلمان نمایندگان لیبی، برای توافق درباره چهارچوب قانون اساسی لازم جهت برگزاری انتخابات در سریعترین زمان ممکن، حضور داشتند.

استفانی ویلیامز در سخنرانی خود در آغاز مذاکرات بر لزوم آخرین دور بودن این مذاکرات تاکید و بیان کرد که جایی برای هیچ شکستی وجود ندارد.

وی در سخنرانی خود از هیئت‌های لیبیایی حاضر خواست حداکثر تا دو روز با یک چهارچوبی برای تبین مسیر قانون اساسی که روند انتخابات را تنظیم می‌کند، در این مذارکرات حاضر شوند.

ویلیامز پیامی را به مخالفان و شبه‌نظامیان ارسال کرد و گفت: ارعاب و مانع تراشی بس است و جامعه بین‌الملل در مقابل این اقدامات ساکت نخواهد ماند، چرا که سازمان ملل و جامعه جهانی از حل و فصل سیاسی و انتخابات در لیبی، همینطور رایزنی‌هایی که در اینجا برگزار می‌شوند، حمایت کامل می‌کند.
https://mardomefarda.ir/vdcc.0q4a2bqe1la82.html
منبع : ایسنا
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین