تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰
جالب است ۰
دادستان کل کشور در پی حادثه خروج قطار مسافربری در محور طبس- یزد و فوت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان، دستور پیگیری این حادثه را از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی صادر کرد.
دستور دادستان کل برای پیگیری حادثه قطار طبس - یزد
به گزارش مردم فردا،در پیام حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری خطاب به حجت الاسلام و المسلمین علی نسائی دادستان عمومی و انقلاب محترم مرکز استان خراسان جنوبی آمده است: سانحه دردناک خروج قطار مسافربری در محور طبس- یزد که منجر به فوت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان گردیده است موجبات غم و اندوه فراوان را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: لازم است فوری با بررسی علل این سانحه نسبت به شناسایی مقصران احتمالی و برخورد قانونی و سریع با مسببان این حادثه اقدام کرده و نتیجه را گزارش کنید.

دادستان کل کشور اظهارداشت: با عرض تسلیت به خانواده‌ محترم جانباختگان، برای عموم بازماندگان آرزوی صبر و برای آسیب‌دیدگان شفای عاجل را مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، قطار مسافربری طبس - یزد ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد امروز چهارشنبه - ۱۸ خرداد - در کیلومتر ۵۰ محور طبس - یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد؛ این حادثه بر اساس اعلام فرماندار طبس تاکنون ۱۷ فوتی داشته و هلال احمر تعداد مصدومان را ۵۰ نفر اعلام کرده است.

پیش از این نیز ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پی حادثه خروج قطار مسافربری طبس – یزد و فوت و مصدومیت تعدادی از هموطنان به بازرس کل استان خراسان جنوبی ماموریت داد تمام ابعاد این موضوع بررسی شود.
https://mardomefarda.ir/vdcg.397rak9tupr4a.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین