تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳
جالب است ۰
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان:

شرکت نفت لاوان در حفاظت از محیط زیست پیشرو است

مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان به مناسبت روز جهانی محیط زیست در پیامی نفت لاوان در حفاظت از محیط زیست پیشرو دانست.
شرکت نفت لاوان در حفاظت از محیط زیست پیشرو است
به گزارش مردم فردا، محیط زیست بزرگترین موهبت از سوی پروردگار است که به همه موجودات زنده هدیه شده است و حفظ آن از بزرگترین عبادات بشری محسوب می شود. بدون شک تحقق توسعه پایدار به معنای توسعه جوامع با در نظر گرفتن تأمین نیازهای کنونی، بدون لطمه زدن به استعدادها و توانایی های مورد نیاز آینده، نیازمند عزمی جدی در جهت حفظ، نگهداری و بهره‌ برداری صحیح از مواهب و منابع ارزشمند الهی است؛ نکته ای که در اصل پنجاهم قانون اساسی کشورمان صراحتا ذکر شده و از آن به عنوان وظیفه ای عمومی یاد شده است.
  در این میان، رویکرد شرکت پالایش نفت لاوان به عنوان شرکتی پیشرو در حفاظت از محیط زیست غرب استان هرمزگان ، نوعی مسئولیت ذاتی است که ریشه در اخلاق، فرهنگ و اعتقادات مدیریت و کارکنان این شرکت داشته و همین امر نیز منشا اثرات مثبتی در این حوزه بوده است.
  دستاوردهایی که ماحصل آن در اولویت قرار دادن اصل پیشگیری به جای اصلاح در تمام فعالیت ها و تصمیم گیری ها و تهیه، تدوین و ابلاغ راهنماها و دستورالعمل های کاری در بخش محیط زیست در سطح شرکت پالایش نفت لاوان بوده است.  از این رهگذر، شرکت پالایش نفت لاوان ضمن برنامه ریزی به منظور اجرای اقدامات ارزنده ی محیط زیستی از جمله احداث واحدهای فرآیندی با هدف تولید سوخت های پاک و حذف حداکثری آلاینده ها، بازیافت گازهای ارسالی به مشعل و همچنین مدیریت اصولی "لجن های نفتی و مواد زاید تولیدی از جمله پسماندهای ویژه و تصفیه فاضلاب های صنعتی و بهداشتی"، نقش موثری در حفاظت از محیط زیست جزیره لاوان داشته است. با وجود تمامی اقدامات صورت گرفته، لازم است تا رسیدن به سطح مطلوب محیط زیست و تحقق اهداف توسعه پایدار، به عنوان یک ارزش استراتژیک در شرکت پالایش نفت لاوان تلقی گردد و ارتقاء سطح دانش و فرهنگ زیست محیطی در سطوح مختلف سازمانی، جزو وظایف لاینفک تمامی مدیران، سرپرستان و کارکنان تعریف شود.
  اینجانب روز جهانی محیط زیست را گرامی داشته و از تلاش تمامی همکاران در عرصه محیط زیست سپاسگزاری می‌نمایم. امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و با بهره گیری از توان بالقوه موجود در شرکت پالایش نفت لاوان، شاهد تحقق اهداف توسعه پایدار در این مجموعه باشیم.
https://mardomefarda.ir/vdcc.oq4a2bq1sla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین