تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷
جالب است ۰
بنا به سنت هر ساله با هماهنگی های انجام شده با اداره کل انتقال خون استان هرمزگان، عمل خدا پسندانه اهدای خون در شرکت پالایش نفت لاوان برگزار گردید.
اهدای خون کارکنان شرکت پالایش نفت لاوان
به گزارش مردم فردا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان؛ این شرکت اقدام به هماهنگی با اداره کل انتقال خون استان هرمزگان به منظور استقرار اکیپ سیار آن سازمان در پالایشگاه و آماده سازی شرایط، برای اهدای خون همکاران داوطلب نمود و کارکنان با رعایت دقیق موارد بهداشتی ، اقدام به اهدای خون نمودند.
 
 ️خون و فرآورده های خونی، یکی از حیاتی‌ترین نیازمندی وزارت بهداشت و درمان در درمان بیماریهای خاص(بیماران هموفیلی،تالاسمی، نوزادان نارس)، حادثه‌دیدگان تصادفات حوادث و سایر بیماران است. به طور مثال از خون کامل می توان  برای آسیب دیدگان تصادفات و حوادث و نوزادان نارس، پلاکت برای بیماران سرطانی، پلاسما برای بیماران هموفیلی استفاده نمود.
 
 تمامی تمهیدات لازم جهت خونگیری، بسته‌بندی و انتقال خون با رعایت اصول بهداشت فردی و محیطی با مساعدت مدیریت محترم شرکت  اتخاذ گردید و با نظارت همکاران واحد بهداشت اداره HSE، اهداکنندگان با رضایت خاطر، نسبت به این کار انسان دوستانه و خداپسندانه اقدام نمودند.
https://mardomefarda.ir/vdcb.9bwurhbfgiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین