تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
محرم نویدکیا در شرایطی باید تیمش را در آخرین مصاف لیگ بیست و یکم به مصاف آلومینیوم بفرستد که 10 بازیکن سپاهان به دلایل مختلف در دسترس او قرار ندارند.
سپاهان با 10 غایب در آخرین بازی فصل!
به گزارش مردم فردا،تیم فوتبال سپاهان در فاصله یک مسابقه مانده تا پایان رقابت‌های لیگ بیست و یکم با کسب 55 امتیاز رتبه سوم را به نام خود زده و حتی در صورت شکست مقابل شاگردان مهدی رحمتی نیز این رتبه دست نخورده باقی خواهد ماند.
با این حال محرم نویدکیا که بر نتیجه گرفتن در بازی‌هایی انتهایی فصل تاکید دارد، در مصاف با آلومینیوم اراک کار بسیار سختی در پیش دارد و با غیبت 10 بازیکن خود مواجه شده است.
از جمع این 10 بازیکن سروش رفیعی و امید نورافکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و یاسین سلمانی و آریا یوسفی نیز به‌همراه تیم امید به ازبکستان سفر کرده‌اند و شب گذشته نیز اولین مصاف شاگردان مهدوی کیا در رقابت‌های زیر 23 سال آسیا مقابل قطر با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
به این لیست باید دو بازیکن کلیدی دیگر سپاهان فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو را نیز اضافه کرد که به دلیل محرومیت نمی‌‎توانند سپاهان را در آخرین بازی فصل همراهی کنند.
همچنین محمدرضا مهدی‌زاده، عزت پورقاز و محمدرضا حسینی نیز نفراتی هستند که به دلیل مصدومیت در مصاف با شاگردان مهدی رحمتی در آخرین دیدار فصل حضور ندارند.
درنهایت محمد نژادمهدی آخرین غایب سپاهانی‌ها به شمار می‌رود که به دلیل شرکت در مراسم ازدواجش با اجازه محرم نویدکیا اردوی تیم را ترک کرده تا سرمربی جوان طلایی‌پوشان اصفهانی در آخرین بازی فصل در تمامی مناطق زمین کار بسیار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی و همین‌طور تعویض‌هایش در پیش داشته باشد.
دیدار سپاهان و آلومینیوم امروز از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان برگزار خواهد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcc.1q4a2bqi4la82.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما