تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۵:۰۰
جالب است ۰
فرشید درخشان تهیه‌کننده و کارگردان از ساخت یک سریال نمایشی عروسکی با عنوان «خارج از محدوده» خبر داد.
عروسک‌های تازه در راه تلویزیون
به گزارش مردم فردا،فرشید درخشان که در کارنامه کاری‌اش کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال‌های طنز عروسکی، انیمیشن، و برنامه سازی را دارد، درباره ساختار سریال عروسکی «خارج از محدوده» گفت: گروه سنی مخاطبان این برنامه، نوجوان به بالا است، که علاوه بر ساختار دراماتیک و همین‌طور استانداردهای سیتکام‌ها، درباره طرح‌واره‌های روانشناسی و نقش آن‌ها در زندگی، در قالبی سمبلیک و طنز، مخاطبان خود را با تله‌های شخصیتی آشنا می‌کند. 

سازنده سریال «سین شو» و «ماجراهای صبا»، درباره مجموعه «خارج از محدوده» اضافه کرد: این مجموعه به‌عنوان برنامه شاخص مصوب معاونت سیما در شبکه آموزش تولید می‌شود. وی با اشاره به تجربیاتش در حوزه مدیریت خلاق کمپین‌های مختلف تبلیغاتی، ترکیب طنز موقعیت، طرح‌واره شناسی و تکنیک‌های مختلف اتاق فکر را مزیت رقابتی این سریال دانست و گفت: «خارج از محدوده» در مرحله نویسندگی است، هادی حوری و سمیه تاجیک نویسنده و بازنویس طرح‌های خروجی از اتاق فکر هستند و دکتر مهدی طباطبایی مشاور طرح‌واره شناسی کار و متن است.  

عروسک‌ها و دکور این برنامه نیز در حال آماده سازی است. همچنین دکور این کار توسط امیر بنایی و عروسک‌ها توسط علی اعتصامی‌فر و محمد اعلمی در حال ساخت هستند. مدیر تولید و برنامه‌ریز کار لیلی مرادی و از بازیگران اصلی کار، می‌توان رامین ناصرنصیر را نام برد. درخشان افزود: این برنامه در گروه آموزش های رسمی شبکه آموزش تولید می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdca.0nak49n6e5k14.html
منبع : همشهری آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما