تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۳:۰۰
جالب است ۰
کمتر از یک هفته دیگر اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد، اما تکلیف اعضای کادر فنی این تیم مشخص نیست و آنها قراردادی با فدراسیون ندارند.
بلاتکلیفی مربیان تیم ملی در سال جام جهانی؛ فدراسیون به فکر باشد
به گزارش مردم فردا،پنج روز دیگر اردوی تیم ملی فوتبال برای فیفادی آغاز خواهد شد، اما هنوز تکلیف کادر فنی تیم ملی مشخص نیست. به جز دراگان اسکوچیچ که سرمربی تیم ملی است، هیچ‌کدام از دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی قرارداد ندارند و فدراسیون نیز هنوز اقدامی برای تعیین تکلیف وضعیت قراردادها انجام نداده است.
پس از آنکه حرف و حدیث‌های زیادی درباره ادامه همکاری با کریم باقری مطرح شد و فدراسیون فوتبال اعلام کرد که این مربی تیم ملی برای ادامه همکاری باید از میان پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند، صدای باقری درآمد و در گفت‌وگویی که با تسنیم داشت، اعلام کرد: «وقتی با من تسویه حساب نکردند چطور می‌گویند از تیم ملی بروم یا بمانم؟».
پس از کریم باقری وحید هاشمیان دیگر مربی تیم ملی هم در گفت‌وگو با تسنیم از وضعیت موجود گلایه کرد که هنوز قراردادهای آنها تمدید نشده و حتی تماسی هم با کادر فنی تیم ملی گرفته نشده است. هاشمیان در این مورد به خبرگزاری تسنیم گفت: «اسکوچیچ ما را می‌خواهد، اما فدراسیون تماسی نگرفته است».
فدراسیون اکنون در شرایطی است که باید امور مختلفی را پیگیری کند، از جمله مجمع فدراسیون فوتبال که 10 خرداد برگزار خواهد شد، هماهنگی اعزام تیم زیر 23 سال به مسابقات قهرمانی در ازبکستان، برنامه‌ریزی برای اردوی تیم ملی و برگزاری بازی‌های دوستانه و همچنین رسیدگی به وضعیت تیم‌های پایه، اما یک مسئله در این میان نباید فراموش شود. قرارداد کادر فنی تیم ملی، با پایان بازی‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر به پایان رسیده است، اما با گذشت 56 روز از دیدار با لبنان، هنوز وضعیت قراردادی آنها مشخص نیست.
باید مشخص شود که اولویت در فدراسیون فوتبال چیست و چرا پنج روز مانده به آغاز اردوی تیم ملی، کادر فنی قرارداد ندارند، مسئله‌ای که می‌تواند در راه آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر مشکل‌ساز شود. درست است که فدراسیون فوتبال با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند، اما تیم ملی و قرارداد اعضای کادر فنی نیز قطعاً جزو اولویت‌‌ها قرار دارد.
 
https://mardomefarda.ir/vdcd.j052yt0jna26y.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما