تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۱
جالب است ۰
رییس کل دادگستری خوزستان در پی ریزش بهشی از ساختمان در دست ساخت متروپل آبادان ، دستور بررسی دقیق علت، عوامل حادثه، امدادرسانی به مصدومان و برخورد سریع و قاطع با همه مرتبطان و مسببان حادثه را صادر کرد.
دستور قضایی برای بررسی علت حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان
به گزارش مردم فردا،علی دهقانی افزود: ظهر امروز بخشی از ساختمان ۱۰طبقه در دست ساخت احداث در آبادان ریزش کرد که بلافاصله رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان در صحنه حاضر و دستور لازم برای  رسیدگی به موضوع صادر شد.
وی همچنین از دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خواست تا در کنار رییس دادگستری و دادستان آبادان، موضوع را تا حصول نتیجه مقتضی پیگیری و نظارت کند.
به گزارش ایرنا ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه تجاری متروپل در خیابان امیری آبادان تاکنون سه کشته و ۱۲ زخمی برجا گذاشته است.
از ابتدای زمان وقوع حادثه در ظهر روز دوشنبه، چندین گروه امداد و نجات از شهرداری، پالایشگاه، پتروشیمی و اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر و آبادان به محل حادثه اعزام شدند.
تاکنون سه جسد از زیر آوار خارج شده و ۱۲ نفر نیز که زیر آوار باقی مانده بودند توسط گروه های نجات از زیر آوار بیرون کشیده و به اورژانس تحویل داده شدند.
۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند.
فرماندار آبادان با حضور در محل حادثه گفته است علت فروریختن ساختمان متروپل در دست بررسی است.
https://mardomefarda.ir/vdca.en0k49na65k14.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین