تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۰
جالب است ۰
مجموعه نمایشی «جوکر» پس از پخش فینال دوم یا فصل هفتم خود با پخش مستند سه قسمتی به بررسی روند تولید هفت فصل خود می‌پردازد.
پخش مستند ۳ قسمتی با صحبت‌ های علیخانی بعد از فصل 7م جوکر
به گزارش مردم فردا،مجموعه نمایشی «جوکر» که از شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ با پخش اولین قسمت از فصل اول خود در پلتفرم فیلمو با مخاطبان همراه شد، حالا با گذشت ۶ ماه از انتشار این رئالیتی‌شو فردا دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ آخرین قسمت از فینال اول یا همان فصل ششم «جوکر» پخش می‌شود تا تکلیف نخندترین عضو این فصل هم مشخص شود.
یکی از تفاوت‌هایی که فینال این مجموعه با پنج فصل اول خود داشت، اضافه شدن شخصیت جوکر به بازی است، فردی که بدون اطلاع باقی شرکت کننده‌ها با انتخاب سیامک انصاری مجری مجموعه اجازه دارد تا پایان زمان بندی برنامه در اتاق باشد، بخندد و به هیچ وجه حذف نشود.
قرار است پس از این فصل، آخرین فصل «جوکر» که با حضور فینالیست‌ها و بهترین‌های این برنامه آماده شده است، در پنج قسمت پخش شود تا پرونده این برنامه احسان علیخانی هم پیش از آغاز ماه محرم و صفر بسته شود.
البته پس از پخش کامل هفت فصل از «جوکر» قرار است مستندی سه قسمتی از روند تولید این مجموعه، ناگفته‌های عوامل آن مانند احسان علیخانی، سیامک انصاری و ایمان قیاسی و گفتگو با ۴۰ شرکت کننده‌ این رئالیتی‌شو برای مخاطبان پخش شود.
این مستند سه قسمتی که شامل سوالات مخاطبان درباره دلیل انتخاب این سوژه برای برنامه‌سازی توسط احسان علیخانی، دلیل همکاری با شبکه نمایش خانگی، خاطره‌ها و بهترین اتفاق‌ها و داستان‌های جالب توجه شرکت کننده‌ها است که حدودا پس از عید قربان و عید غدیر به مخاطبان عرضه می‌شود.
مجموعه نمایشی «جوکر» که آخرین قسمت‌های خود را سپری می‌کند به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی تولید شده است.
«جوکر» با اجرای سیامک انصاری در استدیو «قرن جدید» تولید شده‌ است.
محمد کفیلی
https://mardomefarda.ir/vdch.-nqt23nq-ftd2.html
منبع : صبا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما