تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۰۰
جالب است ۰
وزیر راه و شهرسازی گفت: برای استان هایی که در اجرای طرح نهضت ملی پیشرفت مناسبی داشته اند مبالغی از بودجه های تخصیص یافته را اختصاص داده‌ایم.
تخصیص بودجه به استان های پیشرو در طرح نهضت ملی مسکن
به گزارش مردم فردا،در جلسه شورای عالی مسکن که دیشب با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مسکنی برگزار شد، آقای رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده که اراضی مسکن در شهر‌ها تامین شده و اگر عملیات اجرایی نیز روند مناسب‌تری داشته باشند، به اهداف دولت برای تولید مسکن دست خواهیم یافت.
مقرر شده تا به هریک از استان‌هایی که در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن، پیشرفت مناسبی داشتند مبالغی بودجه تخصیص یابد تا کار با سرعت مناسب‌تری انجام شود.
ساخت به شیوه گروهی و خودمالکی، مشارکت با پیمانکاران در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از جمله روش‌های مناسبی است که مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی است و این شیوه به ویژه در بیشتر استان‌ها و شهرستان‌ها روش موفقی بوده است.‌ در استان‌هایی که پیمانکاران مشارکت داشته‌اند، شاهد آن هستیم که سرعت اجرا و ساخت نهضت ملی مسکن افزایش داشته است.

رئیس جمهور هفته گذشته در جلسه شورای عالی مسکن اعلام کرد که سرعت اجرای طرح نهضت ملی مسکن کُند شده و باید حضور بخش خصوصی و انبوه سازان در این بخش‌ها افزایش یابد.
وزیر راه و شهرسازی در همان جلسه اعلام کرد که منابع صندوق ملی مسکن تامین نشده و آورده اقساط مسکن مهر که قرار بود به این بخش تزریق شود، هنوز تزریق نشده است.
طرح نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین طرح‌های در حال اجرای مسکنی دولت است که تاکنون کلنگ اجرای این پروژه در بسیاری از شهر‌های زده شده است.
تاکنون از ۴ میلیون واحد مسکونی که باید اجرا شود، ساخت یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی در شهر‌های مختلف به مرحله اجرایی رسیده است.
https://mardomefarda.ir/vdce.p8fbjh8fx9bij.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین