تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
رئیس هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران گفت: هرگونه افزایش قیمت شوینده‌ها در شرایط کنونی فاقد مجوز بوده و اعتبار ندارد.
مقام صنفی: افزایش قیمت شوینده‌ها نامعتبر است
به گزارش مردم فردا،«بختیار علم‌بیگی» امروز (شنبه) اظهار داشت: درخواست افزاشی قیمت از سوی این انجمن به ستاد تنظیم بازار ارائه شده، اما تا این لحظه هیچ موافقتی با آن نشده است.
وی تصریح‌کرد: بر این اساس هرگونه افزایش قیمت مواد شوینده از سوی واحدها و تولیدکنندگان فاقد اعتبار است.
گزارش‌های مردمی واصله به ایرنا حاکی از کمبود یا نبود برخی مواد شوینده در بعضی فروشگاها است.
این مقام صنفی درخصوص برخی گزارش‌ها درباره نبود یا کمبود مواد شوینده در فروشگاه‌ها، بیان‌داشت: تولید شوینده در کشور مازاد بر نیاز مردم است و هیچ کمبودی وجود ندارد، هر کجا نیز اعلام کمبود شود به سرعت نسبت به تامین مواد شوینده اقدام می‌شود.
وی یادآور شد: آخرین افزایش قیمت شوینده‌ها مربوط به خرداد ماه پارسال بود و امسال به دلایلی همچون افزایش قیمت مواد اولیه به‌خصوص مواد پتروشیمی، افزایش نرخ دستمزد کارگران، افزایش کرایه حل و نقل و غیره درخواست افزایش قیمت داده‌ایم و باید منتظر باشیم تا ببینیم با این درخواست موافقت می‌شود یا خیر؟
به گزارش ایرنا، هفته گذشته یک مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار به ایرنا گفت: تاکنون هیچ بحث و تبادل نظری در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت‌ها در این حوزه فاقد مجوز است.
این در حالی است که پیش‌ از این ، افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی انواع محصولات پودرهای شوینده دستی و ماشینی، مایعات دستشویی و ظرفشویی، شامپو، صابون و خمیر دندان در فضای مجازی منتشر شده بود که فاقد تاریخ، امضا و مهر بود و به نظر می‌رسد فضاسازی برخی اعضای این انجمن به‌منظور دریافت مجوز افزایش  قیمت باشد.
https://mardomefarda.ir/vdcg.q9urak9uzpr4a.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین