تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۲
جالب است ۰
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: فدراسیون در حق بالسینی کوتاهی نکرده است و او همچنان می تواند نماینده ایران در مسابقات باشد.
بیداریان: بالسینی همچنان می‌تواند نماینده ایران باشد
به گزارش مردم فردا،هادی بیداریان درمورد تصمیم متین بالسینی، شناگر المپیکی ایران برای جدایی از تیم ملی شنا اظهار داشت: در حد اخبار شنیده‌ام که متین چه تصمیمی گرفته است. اطلاعات بیشتری ندارم، اما اگر سوال باشد پاسخگو خواهم بود.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با بالسینی در تماس بودید یا خیر و اینکه آیا تلاشی برای انصراف وی انجام شده است یا خیر، تصریح کرد: این موضوع از دو سه روز پیش شکل گرفته است و هنوز جلسه‌ای در این خصوص برگزار نکرده‌ایم. به هر حال امکانات سخت‌افزاری فدراسیون شنا از صفر تا صد در اختیار بالسینی بود و من شهادت می‌دهم که ما تمام امکاناتی که داشتیم را در اختیار وی قرار دادیم.
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: من مدتی مدیر مجموعه ورزشی آزادی بودم و برنامه منظمی برای تمرینات متین داشتیم. همه پیگیر بودند تا مشکلی در تمرینات او ایجاد نشود، حتی در زمان کرونا استخر آزادی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در اختیار وی بود. در دبی و توکیو هم از همین فضایی که برای وی ایجاد شده بود توانست نتیجه بگیرد. مطرح کردن برخی صحبت‌ها بی‌انصافی و ناسپاسی است.
 بیداریان خاطرنشان کرد: امثال بالسینی امکانات ایران را با کشورهای مطرح دنیا مقایسه می‌کنند که طبیعتاً ما نمی‌توانیم با آنها رقابت کنیم، اما واقعاً فدراسیون هیچ کوتاهی نکرده است. مربی وی هر امکاناتی که می‌خواست را ما فراهم می‌کردیم. من خودم مدتی ناظر بر تمریناتش بودم و می‌دانم با همین شرایط توانست به المپیک برسد. حالا او یک تصمیم شخصی گرفته و ما در جریان آن نبودیم. نه خودش و نه خانواده‌اش هیچ خبری به ما نداده بودند.
وی درخصوص اینکه گفته می‌شود متین بالسینی به دلیل عدم حضور در ایران از لیست تیم ملی خط خورده است، تصریح کرد: لیست ما زمان داشت و نمی‌توانستیم آن را باز بگذاریم. کمیته ملی المپیک چندین بار از ما خواست تا لیست را به آنها بدهیم تا تکمیل مدارک صورت بگیرد. در آخرین لیستی که ما دادیم نام متین هم بود، اما نه خودش و نه خانواه‌اش اطلاعات و مدارک را به ما ندادند و ما ناچار شدیم یک نفر دیگر را جایگزین وی کنیم.
دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو درمورد میزان حجم غذایی که در اختیار شناگران تیم ملی قرار می‌گرفت، اظهار داشت: صحبت‌هایی که مطرح شده مربوط به دوران حضور من در فدراسیون نیست. این صحبت‌ها مورد پسند جامعه ورزش ما نیست. ما هیچ کم کاری نکردیم. دوران برگزاری اردو، میزان حجم غذا و زمان تمرینات و ... از طریق سرمربی و سرپرست تیم مشخص می‌شود و مطرح کردن این صحبت‌ها جوک و خنده‌دار است. فدراسیون در مقطعی به شناگران تاکید کرده بود که نیازهای خود را مطرح کنند تا آنها را برطرف کند. 
بیداریان در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون در ماه‌های اخیر با بالسینی در ارتباط بوده است یا خیر، گفت: اوایل سال شنیدم که متین در ایران نیست و هیچ ارتباطی هم با ما نداشت. ما کوتاهی نکردیم و هر چه در توان داشتیم انجام دادیم. من اصلاً فدراسیون را مقصر نمی‌دانم، چون استخر به صورت تمام و کمال در اختیار متین بود. ما حتی برای میزان درجه آب هم حساسیت داشتیم تا تمرینات متین دچار مشکل نشود.
وی ادامه داد: باید درمورد تصمیمی که گرفته شده جلسه‌ای تشکیل شود تا شرایط را بررسی کنیم. ما نفراتی خارج از ایران داریم که برای ادامه تحصیل از کشور خارج شده‌اند، اما با فدراسیون ارتباط دارند. همچنان این فرصت برای بالسینی وجود دارد که بازهم به عنوان نماینده ایران در مسابقات مختلف حضور پیدا کند.
https://mardomefarda.ir/vdcg.79urak93tpr4a.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما