تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳
جالب است ۰
سونی که ید طولایی در تولید هدفون‌های بی‌سیم و TWS دارد، این بار نیز از جدیدترین محصول خود در این بازار یعنی هدفون LinkBuds S رونمایی کرده است. در ادامه به شرح مشخصات فنی و قیمت این ایربادز سونی می‌پردازیم.
هدفون بی‌سیم LinkBuds S سونی معرفی شد
به گزارش مردم فردا،امروز، سونی هدفون LinkBuds S را با قیمت 200 دلار معرفی کرد. اوایل سال میلادی جاری، این شرکت ایربادز LinkBuds را با طراحی open-design معرفی کرده بود.

حالا اما به نظر می‌رسد مدل S این هدفون که تازه رونمایی شده، دارای فرم فاکتور رایج‌تر و طراحی توگوشی است. هدفون LinkBuds S سونی که در رنگ‌های سیاه، سفید یا بژ روانه بازار می‌شود طراحی جمع و جور داشته و هر یک از ایربادهای آن فقط 4.8 گرم وزن دارند.

لینک بادز اس سونی شامل ویژگی حذف نویز فعال، حالت صدای محیط (ambient sound) یا شفافیت (transparency) و پشتیبانی از کدک بلوتوث LDAC این شرکت هستند.

درست مانند نسخه معمولیLinkBuds ، سونی این محصول را به عنوان ایربادزی معرفی کرده است که می‌توانید در تمام روز از آن استفاده کرده و زندگی بیرونی و دیجیتالی خود را با ویژگی‌های نرم افزاری هوشمند «Link» کنید.

ایربادزLinkBuds S  سونی می‌تواند به‌طور خودکار بلافاصله پس از قرار دادن آن‌ها در گوش، پخش موسیقی را شروع کند. همچنین امکاناتی برای این دستگاه در نظر گرفته شده تا بتواند لیست آهنگ‌های مورد علاقه کاربر را از Spotify آن دریافت کند یا پس از پایان یک تماس کاری، شروع به پخش آهنگ‌های صوتی آرامش‌بخش کند.

هدفون TWS جدید سونی همچنین مجموعه‌ای از ویژگی‌های رایج هدفون‌های سونی را در اختیار دارد. برای مثال، کنترل صدای تطبیقی ​​که به شما امکان می‌دهد سطوح حذف نویز و صدای محیط را بسته به موقعیت مکانی یا فعالیت فعلی خود سفارشی‌سازی کنید برای آن در نظر گرفته شده است.

شارژدهی باتری این ایربادز با ANC روشن تا شش ساعت و با محاسبه شارژ مجدد از کیس، تا 20 ساعت ارزیابی می‌شود.LinkBuds S  سونی به لطف استاندارد IPX4 در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است. متأسفانه، سونی شارژ بی‌سیم را از این هدفون‌ها حذف کرده که با توجه به قیمت بالای دستگاه، یک تصمیم عجیب محسوب می‌شود.
https://mardomefarda.ir/vdcc.pqma2bqe1la82.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما