تاریخ انتشار :جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۰
جالب است ۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال توانایی تکرار این موفقیت را دارد و می‌تواند دوران درخشان خود را از سر بگیرد
استقلال توانایی تکرار قهرمانی را دارد
به گزارش مردم فردا،ستار همدانی درباره پیروزی تیم‌ فوتبال استقلال مقابل فولاد و قطعی شدن قهرمانی این تیم در لیگ بیست و یکم اظهار داشت: از صمیم قلب به تمام استقلالی ها این قهرمانی زودهنگام و مقتدرانه را تبریک می‌گویم. استقلال بدون حاشیه و با تمرکز بالا و اتحاد توانست این موفقیت را به دست آورد، امسال ارکان باشگاه همگی با هم بسیج شدند تا با تمرکز خوب فصل را با یک نتیجه خوب به پایان برسانند. به تمام بازیکنان، کادرفنی، کادر مدیریتی، تدارکات و از همه مهمتر هواداران خسته نباشید و تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.
وی درباره اصلی‌ترین عوامل دستیابی استقلال به قهرمانی لیگ برتر عنوان کرد: در این قهرمانی همه تلاش کردند و همه عوامل دست به دست هم دادند تا این موفقیت به دست بیاید، نمی‌توان گفت نقش چه کسی پررنگ تر بوده، اما نکته‌ای که در استقلال امسال برای من جالب بود اتحاد کامل و همدلی این مجموعه بود. پیش از این، مدیران قبلی بسیار پرحاشیه و ناکارآمد بودند و باعث آسیب به استقلال شدند، اما آجورلو با مدیریت بی‌حاشیه خود و تزریق آرامش به استقلال بر حواشی غلبه کرد.
همدانی افزود: در این شرایط مجیدی و کادرفنی تمام تمرکز خود را برای مسائل فنی داخل زمین گذاشتند و خود مجیدی هم در کنترل حواشی و برخورد های انضباطی حتی با برادرش (فرزاد) و کاپیتان تیم (وریا غفوری) هم سازش نکرد. در این فصل مدیریت استقلال بسیار خوب کار کرد و ارتباط بین مدیران باشگاه و کادر فنی بسیار نزدیک و دوستانه بود، مشکلات تیم رسانه‌ای نشد و همه آنها در خانه و بین اعضای خانواده حل شدند. البته استقلال ضعف‌هایی هم داشت، اما با این شرایط و کسب عنوان قهرمانی و روند رو به رشد این ضعف‌ها دیده نخواهد شد.
مربی سابق آبی‌پوشان پایتخت که در لیگ دوازدهم عضوی از کادر فنی این تیم بود، در مقایسه استقلال فرهاد مجیدی با استقلال امیر قلعه نویی یادآور شد: هر تیم شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارد و نمی‌توان به سادگی دو تیم را با هم مقایسه کرد اما اگر بخواهیم مثال بزنیم، استقلال لیگ دوازدهم هم تیمی متحد و همدل بود و کادرفنی به بازیکنان جوان زیادی میدان می‌داد. هر دو تیم بسیار خوب و موفق بودند، آن استقلال بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشت و استقلال مجیدی هم همین شرایط را دارد. شاگردان مجیدی ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را قطعی کرده‌اند و این اتفاق بدون هیچ شکست و با گل‌های خورده بسیار کمی به دست آمده که قابل توجه و تحسین است.
ستار همدانی در خصوص عامل تداوم این قهرمانی ها در فصل های بعد خاطر نشان کرد: استقلال توانایی تکرار این موفقیت را دارد و می‌تواند دوران درخشان خود را از سر بگیرد، به شرطی که مدیریت باشگاه همین‌طور بی حاشیه و کارآمد باشد و مدیران حاشیه ساز از استقلال دور باشند.
https://mardomefarda.ir/vdci.5ayct1aqubc2t.html
منبع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما